Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte är det roligt att behöva hjälpmedel men gå inte i samma fälla som mig och var för envis bara och tycka att det ska fungera ändå med ren envishet. :angel:
Du vet ju hur det ser ut hos mig numera med div. saker.
Inte är det direkt roligt men har nog bäddat lite dumt själv genom åren tyvärr. :D
Hoppas det du har nu räcker och gör bra nytta för dig. :love:
Framför allt: var rädd om dig!
Var det till mig?
Var iväg och köpte kryckor nyss. Svart plast med snyggt turkosgrön metall. Skit samma om det inte matchar perfekt till allt, det var roligare med en färgklick än helsvarta :D
Det blev fantastiskt mycket enklare att gå upp för trappan nu. Och sambon har försökt att fånga katter med griptången. Bra att nån är road av situationen ;)

Vi hittade tyvärr inte allt på Hööks. Får prova annan butik imorgon.
Nu äter jag mat, för första gången idag, och ska strax till skolan för föräldramöte.

Var det till mig?
Var iväg och köpte kryckor nyss. Svart plast med snyggt turkosgrön metall. Skit samma om det inte matchar perfekt till allt, det var roligare med en färgklick än helsvarta :D
Det blev fantastiskt mycket enklare att gå upp för trappan nu. Och sambon har försökt att fånga katter med griptången. Bra att nån är road av situationen ;)

Jag gissar att katterna inte var lika roade :angel: :D

Nu har vi inget vatten igen. Pumpen gick sönder.. Tur att vi hann hålla upp vatten till hästarna! Tror väl vi klarar oss utan vatten till imorgon förmiddag, bara djuren är vattnade så löser sig resten. Vi kan åka till affären och köpa flaskvatten om vi behöver. Eller dricka mjölk. Disk och tvätt kan vänta.

:arghh::wtf::turd: Maken var åtminstone snäll och förvarnade mig att jag hade jobb när jag kom hem, huliganen hade varit risig i magen och röjt runt på övervåningen. Maken hade tagit det värsta men han hade bråttom iväg så jag har nu röjt upp efter honom. :yuck: Tvättmaskinen lär gå ett par gånger ikväll:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 233
· Visningar
42 903
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 540