Hoppas han kör på miljöbränsle då.Inte till priset av en skitig miljö. Det går under inga omständigheter att kompromissa med. I så fall tar jag hellre hit en spolbil faktisk, även om det kostar mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas han kör på miljöbränsle då.Inte till priset av en skitig miljö. Det går under inga omständigheter att kompromissa med. I så fall tar jag hellre hit en spolbil faktisk, även om det kostar mer.
Och ni andra som svarat.
Tack, det värmer.
Gråter
Sambons yngsta bror och hans fru väntar barn. Jag orkar inte....
För att inte tala om att det är dyrköpta principer.Hoppas han kör på miljöbränsle då.
Exakt, och maskindiskmedel är inte så himla miljöfarligt trots att man bör använda det vassaste man hittar. Att man måste ge röret en dos var och varannan dag i nån vecka beror på att det innehåller enzymer som verkar över tid men till sist ger sig proppen och då är hela rörsystemet rent för väldigt lång tid framöver.För att inte tala om att det är dyrköpta principer.
Jag skulle aldrig ens komma på tanken att rekommendera dessa häxblandningar för då kan det bli riktigt dyrt, har man sen "tur" så gasar eländet och skickar en kaskad lutblandning baklänges och då får man totalrenovera.@Magiana Propplösare skadar ju lätt gamla rör, så jag skulle ta det lugnt med sånt av flera orsaker.
@Magiana har du testat med salt, bikarbonat, ättika och varmt vatten? Jag räknar med att du rensat undan det som går att få bort före i den mån det går.
Jaha så pass?Och skyddsglasögon ...,
Gråter
Sambons yngsta bror och hans fru väntar barn. Jag orkar inte....
Bikarbonat, citron och kokande vatten brukar släppa det mesta.@Magiana har du testat med salt, bikarbonat, ättika och varmt vatten? Jag räknar med att du rensat undan det som går att få bort före i den mån det går.
Jaha så pass?
Det har jag aldrig hört/läst eller använt så nu blir jag ju grymt nyfiken på varför?
/hallonsaft som inte har vare sig skyddsglasögon eller vanliga glasögon och gärna vill undvika en bristande syn om möjligt.
Brukar jag använda för att städa badkaret med men har säkert gått en dos eller 2 i avloppen med.Bikarbonat, citron och kokande vatten brukar släppa det mesta.
Allt utom saltet.@Magiana har du testat med salt, bikarbonat, ättika och varmt vatten? Jag räknar med att du rensat undan det som går att få bort före i den mån det går.
Leker man med kemikalier (vilket det där är) som riskerar att flyga upp i ansiktet på en är det goggles på. Jag har fått saltsyra (utspädd) i ena ögat för jag tog en idiotisk risk när jag jobbade. Inga skador men jag gör inte om idiotin igen. Ättika är heller inget jag vill ha i ögonen.