Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en hiskelig tandvärk nu. Så jag har ringt Folktandvården och får komma dit på en akuttid på mån em. Får knapra Ipren tills dess. Och det tycker inte magen om...

Röjt en del i köket och det visade sig att bänken vid fönstret är riktigt stor. Who knew liksom :eek:

Annie är promenerad och longerad och hästarna har fått flytta över till gräshage. Nu blir det softa en stund innan jag ska iväg för att hämta hem mer hö.

Jag hoppas att jag hinner få bekräftelse på bilbokningen innan jag går hem idag. Jag har planerat att gå hem tidigt idag så det blir nog svårt. Får väl vänta till måndag :(

Har fortfarande ruggigt ont i njurområdet. Dag 3 nu och idag ringde jag till 1177. De tycktre jag skulle ringa min mottagning/läkare jomen tjena de har ingen telefontid och få läkartid hos min läkare får man stå i kö.

Blir det värre får man väl åka in akut. Inga svullna ben/ögon/kropp eller blod i urinen så får väl hålla lite koll.

Försökt ha en lite effektiv dag, bara gjort trista saker men fått undan lite måsten så nu är det dåliga samvetskontot lite mindre ett tag.
Jag ska dock fortsätta imorgon och hoppas det blir klart helt. folk borde ju svara i telefon när jag ringer.
För en liten sund sedan åkte kompisen hem som fick för sig att komma oplanerat och säga hej och ta en kaffe, hon hade köpt med sig munkar så inte backade jag på lite oväntat besök inte. :angel:
Har även sett till att ordna nytt elavtal idag mitt i alltihopa.

/hallonsaft som nästan överträffat sig själv :o

Tror jag ska göra ett försök att ta mig runt dom 8km med hundstackaren,hon är helt säker på att hennes liv är slut och kan inte förstå varför vi inte ute och varje gång jag hostar upp lungorna på vardagsrumsbordet kommer hon springande för att kolla att jag inte dog denna gången heller,lilla krake :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 233
· Visningar
42 903
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 540