Det "upphittade" golvet: http://forumbilder.se/G9A4N/img-4869 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, han var bara trött på sin matHur mår han nu? Han hade problem med magen innan va?
Det var inte vad jag läste...Men vafan, nu har jag fått rekommenderat någon pro ana-kanal på youtube och ett video om att dö hemma. Det känns lite väl mörkt(kanalen flaggade jag såklart)
Det var inte vad jag läste...![]()
Är det i helgen du åker till DK?Bara hagen kvar att mocka innan jag ska handla mat. Ponnyhingsten uppförde sig fint när han gjordes fin. Ponnytanten var förbaskad eftersom hon minsann höll på att svälta ihjäl. Därför kände hon ett behov av att surt backa längst bak i spolspiltan när jag flätade svansen = mosad matte och givetvis också rysta på sig när hon var blöt = blöt matte.
Nåja, hon har iaf humor.
Jag kan inte läsa den rätt hur jag än försöker...Haha, lätt att göra den felläsningen ändå.
Nä, han var bara trött på sin matNu äter han massor igen, av samma mat som innan. Vet att han har problem med en av de andra katterna sedan cirka en vecka tillbaka, så får vi inte ro mellan dem så får det bli antingen avlivning eller omplacering
![]()
Inte jag hellerDet var inte vad jag läste...![]()
Är det i helgen du åker till DK?