Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nere på stan nu. Drack en cider och en grogg under senaste timmen sen svepte jag en grogg till (groggar var små, Ikeas små dricksglas) så nu lär jag väl få pissa hela kvällen :meh: Har redan besökt bajamajan på stan :cautious: och då var det typ 15-20 min sen jag gick på min egen :meh:

En annan roar sig en fredagskväll med att vaxa ben och troskant. Inte för att någon kommer se ansträngningen men ändå. Tror jag ska göra det på salong nästa gång, får inte riktigt bort allt så jag fick sitta med pincett efteråt.

DET ÄR ETT SPÅN PÅ BUSSEN SOM SPELAR MUSIK UTAN LURAR OCH FJORTISRAGGAR PÅ EN BRUD SOM FJORTISFNITTRAR. Vafaan? :cry:

Smörgåstårta :d

Om jag spinner vidare på ätandet så ska jag ikväll baka dessa kakor:
IMG_3103-1024x760.jpg

Dessutom har Hemmakväll fått in de två nya Plopp-smakerna (Polka och Saltkola) samt Estrellas nya chips (Grill&cheddar) så jag ska dessutom dit en sväng :d
Men.. Funkar det inte med delad vårdnad??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 66 67 68
Svar
1 340
· Visningar
48 723
Senast: Asko
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 070
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 530
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka