Vet redan om de flesta grejerna. Kommer testa allt och lite till, tänker inte ge upp i första tagetKontakta kattbeteendevetare först. Finns massa grejer att göra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet redan om de flesta grejerna. Kommer testa allt och lite till, tänker inte ge upp i första tagetKontakta kattbeteendevetare först. Finns massa grejer att göra!
När jag kollade på magic Mike xxl var jag tvungen att pausa mellan varvenHär sitter jag med en trasig handoch snart förhoppningsvis lite avtrubbad av allt smärtstillande
och tycker kvällen är rätt skit, men magic Mike är på tv så jag kan nog överleva kvällen trots allt
![]()
Det är väl inte 2006?DET ÄR ETT SPÅN PÅ BUSSEN SOM SPELAR MUSIK UTAN LURAR OCH FJORTISRAGGAR PÅ EN BRUD SOM FJORTISFNITTRAR. Vafaan?![]()
Det är den som går just nuNär jag kollade på magic Mike xxl var jag tvungen att pausa mellan varvenoch ta fram skämskudden
![]()
Det har spelats Crazy Frog, smörig ballad, de sitter nu på samma säte och fnittrar och nu spelas Candy Shop.Det är väl inte 2006?Vad händer
![]()
Haha herregud, jag trodde inte fjortisar fanns längreDet har spelats Crazy Frog, smörig ballad, de sitter nu på samma säte och fnittrar och nu spelas Candy Shop.SLUTA INKRÄKTA PÅ MITT BITTRA SPACE!
Jag har LIDIT!Haha herregud, jag trodde inte fjortisar fanns längre![]()
Men.. Funkar det inte med delad vårdnad??Smörgåstårta
Om jag spinner vidare på ätandet så ska jag ikväll baka dessa kakor:
![]()
Dessutom har Hemmakväll fått in de två nya Plopp-smakerna (Polka och Saltkola) samt Estrellas nya chips (Grill&cheddar) så jag ska dessutom dit en sväng![]()