Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på parkeringen till arbetsterapeuten, som jag ska vara hos om 45 minuter. Det fanns inte en chans att jag skulle kunna ta mig upp för trappan hemma och sen ner igen efter att ha kört sambon till jobbet (enda sättet för mig att kunna ta bilen idag). Rejält bakslag efter gårdagen :(

@EmmaW Bra att du tänker anmäla! Hoppas att det leder någonvart sen, och att hästarna kryar på sig fort

Ska strax iväg och lämna dottern på fsk, blir lite tidigare hämtning eftersom jag ska till vc i eftermiddag och karva ut ett födelsemärke.

Ätit sjögräsnudlar. Lät farligare än vad det var :p Dom får :up: och kommer definitivt ätas igen :)

Barnen icke lika glada. Tösen beskrev det som att jag stekt lim :rofl:
Om du gillar sjögräsnudlar kan jag tipsa om PurePasta, de är ännu godare

• Gilla
Reactions: MM
Iphone? Prova göra rent honan på telefonen. Sambon måste rengöra sin regelbundet.
Nej. Samsung A5. Inköpt i juli 2017. D.v.s. den är nästan ny.

Jag provade att blåsa rent i kontakten utan resultat. Sen startade jag om telefonen, med kabeln i, och då tändes laddningssymbolen. Jag tog ut kontakten och satte i den igen. Då tog den åter inte emot laddning. Startade om igen. Då laddar den igen.

Ska det vara så här på en så ny telefon? Skärmen knäpper också då den slås på. Det började den göra redan första veckan jag hade telefonen.

Igår efter jobbet blev det en riktigt härlig ridtur med en stallkompis och min unga häst fick för första gången gå över kanalbron, lite skeptisk till en början men gick så fint så :). Jobbar idag med, dock ingen ridtur att se fram emot efteråt då pålla vilar och jag måste greja hemma :)

Nej. Samsung A5. Inköpt i juli 2017. D.v.s. den är nästan ny.

Jag provade att blåsa rent i kontakten utan resultat. Sen startade jag om telefonen, med kabeln i, och då tändes laddningssymbolen. Jag tog ut kontakten och satte i den igen. Då tog den åter inte emot laddning. Startade om igen. Då laddar den igen.

Ska det vara så här på en så ny telefon? Skärmen knäpper också då den slås på. Det började den göra redan första veckan jag hade telefonen.

Lämna in den på garantin.

Jag får en hel del gliringar från kollegorna. Bara att tugga i sig ;)

Jag antar att du aldrig gjort det när någon kollega försovit sig? :angel: :D

Jag misstänker att en person på polishuset i Falun blev tämligen retad efter jag åkt förbi där med ett av polisens tankkort (med namn) som jag hade hittat i en av de obemannade stationerna i stan... det känns lite som en klassiker. Hon som tog emot kortet flinade lite iaf :D

Sitter här med ekonomisk ångest. Flera stora utgifter den här månaden, fakturor på över 12000 kr :nailbiting: Det mesta djurrelaterat, försäkringar och veterinär och sånt där. Huga! Och mitt sparkonto som redan var länsat :cry: Ångesten kryper sig på..

Ska kasta mig över garderoben och se om jag kan sälja lite kläder och skor på Tradera. Alltid blir det några kronor. Ska ta ett varv i stallet också och se om det finns något där jag kan sälja. Som sagt, alltid någon liten krona.

Jag antar att du aldrig gjort det när någon kollega försovit sig? :angel: :D

Jag misstänker att en person på polishuset i Falun blev tämligen retad efter jag åkt förbi där med ett av polisens tankkort (med namn) som jag hade hittat i en av de obemannade stationerna i stan... det känns lite som en klassiker. Hon som tog emot kortet flinade lite iaf :D

Självklart har jag gjort det :D :p Det är en helt annan sak när det gäller mig dock :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 58 59 60
Svar
1 188
· Visningar
41 200
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 182
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 519