Kom till stallet, Bondekräket har kört sönder grinden till hagen, två skadade hästar.
Jag bryter ihop!![]()
Vilket jävla as! Förstår att du bryter ihop!
Kram till dig och hoppas hästarna blir bra snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom till stallet, Bondekräket har kört sönder grinden till hagen, två skadade hästar.
Jag bryter ihop!![]()
Jag bryter ihop!![]()
Polisanmäl!
heart
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilket jävla as! Förstår att du bryter ihop!
Kram till dig och hoppas hästarna blir bra snart!
Va fan! Polisanmäl skiten ur honom, vilken jävla idiot![]()
Kramar![]()
Jag orkar inte anmäla i kväll, har suttit i kö i över en timme och har gått från nr 15 till 8. Jag orkar inte mer i kväll. Jag har fruktansvärt ont just nu och behöver sova. Det har varit en sjukt lång dag i dag. hästarna kommer blir bra. Vi hade tur i kväll. men jag kom ihop mig med grannstallet mitt i röran och det tär oxå på mig.
Vilken skitkväll! Tack alla fina som stöttar![]()
Jag orkar inte anmäla i kväll, har suttit i kö i över en timme och har gått från nr 15 till 8. Jag orkar inte mer i kväll. Jag har fruktansvärt ont just nu och behöver sova. Det har varit en sjukt lång dag i dag. hästarna kommer blir bra. Vi hade tur i kväll. men jag kom ihop mig med grannstallet mitt i röran och det tär oxå på mig.
Vilken skitkväll! Tack alla fina som stöttar![]()
Min KP har bättras sig iaf de sista veckornaTycker att du ska kolla med din handläggare hur mycket tid din BS och KP skriver att de gör varje gång. Skriv upp tiderna och checka av, det låter ju som om det är dags att byta ut bägge.
Fy fan vad pinsamt! Vaknade av att telefonen ringde och har försovit mig![]()
.
Resultatet? Ingen bevakar Forsheda vilket gör att det blir enorma förseningar i trafiken hela förmiddagen. Pinsamt!!!