Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat som en tok flera dagar och är så trött. Nu ska jag varva ner med Netflix och vovvi.
Chefen har gett mig ledigt en v när hemsidan och reklaminfo är klart.
Ska bli skönt! Får se vad vi hittar på då. Ngt lugnt iaf!

Jag orkar inte anmäla i kväll, har suttit i kö i över en timme och har gått från nr 15 till 8. Jag orkar inte mer i kväll. Jag har fruktansvärt ont just nu och behöver sova. Det har varit en sjukt lång dag i dag. hästarna kommer blir bra. Vi hade tur i kväll. men jag kom ihop mig med grannstallet mitt i röran och det tär oxå på mig.
Vilken skitkväll! Tack alla fina som stöttar :heart

Jag orkar inte anmäla i kväll, har suttit i kö i över en timme och har gått från nr 15 till 8. Jag orkar inte mer i kväll. Jag har fruktansvärt ont just nu och behöver sova. Det har varit en sjukt lång dag i dag. hästarna kommer blir bra. Vi hade tur i kväll. men jag kom ihop mig med grannstallet mitt i röran och det tär oxå på mig.
:heart

:heart

Det är precis över gränsen till "för mycket" nu. Det är tillfälligt och övergående men just ikväll var det inte bra alls...

Djupa andetag och autopilot påslagen.

På knappt 3 tim gick mina lungor från att kännas normalstora och användbara, till att kännas som att dom bäst passar på en mus :crazy: Har nog feber också så det kan vara lunginflamtion på G.

Fy fan vad pinsamt! Vaknade av att telefonen ringde och har försovit mig :o :wtf:.
Resultatet? Ingen bevakar Forsheda vilket gör att det blir enorma förseningar i trafiken hela förmiddagen. Pinsamt!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 57 58 59
Svar
1 174
· Visningar
40 662
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 007
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 182
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 516