Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag fråga vad det är för medicin?![]()
Det ar Methotrexate ... och jag maste ta lever och njur prover var 6te (tror jag det var) vecka sa alkohol ar inte en hojdare.Just nu ar jag pa en relativt lag dos (det tar 3 MANADER innan effecten av medicinen tar kraft) Den ska trycka ner autoimun systemet sa att det inte attakerar sig sjalvt. Eller hur det nu var med det.
![]()
Har ägnat kvällen åt att diska foderhinkar och sortera gamla täcken inför flytt till nytt stall. Jag är glad att ha stallplats överhuvudtaget inför hösten, absolut, och jag skall verkligen försöka göra det bästa av situationen. Men så gott som alla delar blir litet - eller mycket - sämre för både mig och för hästen, samtidigt som kostnaden åker upp en dryg tiotusing om året. Yihaa...
Befintligt stall lägger om verksamheten och slutar med inackorderingar. Tyvärr.varför stallbyte?
Jag har humira ocksa ... men det kanns som om den har har varre biverkningar, eller sa tar jag en kraftigare dos, sa jag ligger lagt tills jag ser hur det faktiskt fungerar pa sikt. Huvudvarken ar dock skit!
Fy vad surt.Befintligt stall lägger om verksamheten och slutar med inackorderingar. Tyvärr.
Tycker att du ska kolla med din handläggare hur mycket tid din BS och KP skriver att de gör varje gång. Skriv upp tiderna och checka av, det låter ju som om det är dags att byta ut bägge.Har 2 timmar i veckan
Men det blir det aldrig...
Polisanmäl!Kom till stallet, Bondekräket har kört sönder grinden till hagen, två skadade hästar.
Jag bryter ihop!![]()
Har precis satt i nytt moderkort, processor, cpukylare och ram i min dator. Nu jäklar kan vi spela igen
ÄLSKAR att uppgradera/bygga dator!