Inte till priset av en skitig miljö. Det går under inga omständigheter att kompromissa med. I så fall tar jag hellre hit en spolbil faktisk, även om det kostar mer.Fast du vill väl bli av med stoppet också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte till priset av en skitig miljö. Det går under inga omständigheter att kompromissa med. I så fall tar jag hellre hit en spolbil faktisk, även om det kostar mer.Fast du vill väl bli av med stoppet också![]()
Oj. Hur gammal är han?Äter frukost, dricker kaffe och planerar dagen. Ska en sväng till banken och lösa in en check från försäkringsbolaget. Sonen kraschade sin NYA datorför att han inte hade Word installerat...
Tur (!!) vi har drulle och fick en ny på försäkringen. Vill ni se hur en kraschad dator kan se ut av ett ilsket barn?![]()
Du kan inte öppna och rensa själv? I golvbrunnen i mitt badrum sitter en liten hink som samlar skit som man får ta upp och rensa då och då, precis som vattenlåset till handfatet.Inte till priset av en skitig miljö. Det går under inga omständigheter att kompromissa med. I så fall tar jag hellre hit en spolbil faktisk, även om det kostar mer.
Jag kan låna en lägenhet i London istället![]()
Najje, inte lura iväg henne! @Reykjavik behövs här, hos oss
Najje, inte lura iväg henne! @Reykjavik behövs här, hos ossJag tycker däremot att hon kan köpa lägenheten mittemot min
![]()
![]()
Bortförklaringar...
Vet inte. Inte är det lätt i alla fall. Duschkabinen står över golvbrunnen och måste flyttas för att man ska komma åt. För att kunna flytta ut den måste jag montera ner bänken vid fönstret och flytta ut tvättmaskinen.Du kan inte öppna och rensa själv? I golvbrunnen i mitt badrum sitter en liten hink som samlar skit som man får ta upp och rensa då och då, precis som vattenlåset till handfatet.
*kram* till er som behöver och vill ha. Stort krya på er till er som inte mår så bra just nu
Jag kämpar på, fick precis erbjudande om att låna lägenhet i London men känner mig inte alls pepp på det och saknar tyvärr exet idag![]()
Ah, en sån praktisk lösningVet inte. Inte är det lätt i alla fall. Duschkabinen står över golvbrunnen och måste flyttas för att man ska komma åt. För att kunna flytta ut den måste jag montera ner bänken vid fönstret och flytta ut tvättmaskinen.
Bortförklaringar...
Tycker du kan komma ner hit 9/9 på geologins dag![]()
Du är välkommen!
Ah, en sån praktisk lösningKänner igen det, jag måste montera bort hela min vägghängda kommod för att rensa vattenlåset till handfatet...
Om du kan få hjälp så gissar jag att det är bästa lösningen ändå. Ditt tidigare långa hår har säkert lämnat rester i golvbrunnen.