Jajjamänsan!Men det är ett mysigt bombat horhus!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajjamänsan!Men det är ett mysigt bombat horhus!![]()
Jag har börjat undra om jag använder den för mycket och att det inte läker som det ska. Kanske ett bandage skulle hindra mig att använda tummen?Händer är känsliga saker har jag lärt mig nudet kan ta betydligt längre tid än en vecka. Du får nog ge det en vecka till. Låt den vila mycket men rör på den. Hoppas den snart känns bättre!
Jo så är det .Hon tycker min bror och jag ska hjälpa henne mer men vi har ju båda jobb att sköta och vi är ju dit ofta men klarar hon inte maten så blir det problem .Då behöver hon tillsyn var dag .Dom är ju dit från teamet en gång i veckan men dom gör inget sådant utan tar prover och kollar till henne bara och ger henne piller och sådantDvs hon har absolut behov av hemtjänst![]()
Jo så är det .Hon tycker min bror och jag ska hjälpa henne mer men vi har ju båda jobb att sköta och vi är ju dit ofta men klarar hon inte maten så blir det problem .Då behöver hon tillsyn var dag .Dom är ju dit från teamet en gång i veckan men dom gör inget sådant utan tar prover och kollar till henne bara och ger henne piller och sådant
Det är ju skitkul att göra hund av hästarna, ingen tror på vad dom ser när man med bara rösten kan få dom till att göra precis vad som helst, samt att dom får väldigt "fria tyglar" att göra som dom vill när dom sköter sig.Hemma igen efter en fin kvall med hastar och trevliga manniskorNu ar det dags for sangen sa jag ar pigg nar jag ska ut och "hunda" i morgon.
I kvall skrattade halva janget at mig och min hast Michico. Han har en Pasofino "huvudbonad" (jag mins inte vad det heter pa Svenska sa har sent) som ar utformad sa man kan binda upp hasten utan att bettet ar med i uppbindningen alls.
Da jag behovde gora lite annat en stund band jag honom en liten bit fran mig medan jag hjalpte andra ryttare fran marken en stund medan jag pratade ganska hogt med dem.
Michico borjade gnugga huvudet mellan staket brader och jag sa med bara en antydan av det som barnen kallar min "mamma rost", "Michico, cut it out".
Han drog tillbaka huvudet direkt och gav mig en faraktig blick, ruskade pa sig, suckade och vantade talmodigt igen.
Nar de andra fragade hur jag lyckats lara min hast det blev svaret, "Hundtraning!"![]()
Vissa skador i den regionen går inte att göra nåt åt och går aldrig över, jag bröt handleden vid ett fall för snart 30 år sen och det har jag ständig "glädje" av, vartenda hammarslag känns som om nån bryter handleden på mig igenHänder är känsliga saker har jag lärt mig nudet kan ta betydligt längre tid än en vecka. Du får nog ge det en vecka till. Låt den vila mycket men rör på den. Hoppas den snart känns bättre!
Ska vi bilda klubb?Ja, vi har ju konstaterat att den där Någon Annan är en j-la dålig husa!Mitt hem ser fö ut som ett bombat horhus som vanligt
men @tanten överlevde ju det hela igår iaf
![]()
KramVarför saknar jag M så hysteriskt så fort jag mår lite dåligt. Vill inte!