Malin_L
Trådstartare
Kan fixa det när vi är hemma igen. Vi har i alla fall kolla att det är rätt tillbehör till rätt maskin!Bild? Buke kanske kan hjälpa dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan fixa det när vi är hemma igen. Vi har i alla fall kolla att det är rätt tillbehör till rätt maskin!Bild? Buke kanske kan hjälpa dig?
Ja, det är ju inte dyrt iallafall. Men hen menade på att de brukar vara ridna för det priset. Kollade Hästnet för att se hur marknaden såg ut, och där var mest hingstar och föl för runt det priset. De ridna, friska och i lagom ålder (dvs ej födda typ -92) börjar först vid 10.000.
Mamma jobbade där i köket till för tre år sedan så hon känner dom flesta i hemtjänsten så det är nog inga problemSom @Snurrfian sa, få till ett möte med kommunens samordnare och någon från den lokala hemtjänsten. Pappa blev betydligt mer positiv till hemtjänst när det visade sig att många i personalen var barn och barnbarn till hans gamla vänner. Jag misstänker att det är en liknande situation hos er, det är ju små byar där också![]()
Sovit på hotellrum utan fönster. Konstigkänsla att inte ha någon gryning att relatera till.
Om ni vill se poängen så finns det bild på min InstagramMest nöjd är jag med 9-9 på hoppningen
![]()
Somliga av oss behover en link![]()
Jag hörde det jätteroligt skämt på radio förut. Maken bara skakade på huvudet åt mig som började asgarva rätt ut!
Jag skulle nog försöka övertala henne att åtminstone träffa hemtjänsten, det kan ju vara så att hon tycker att det är jobbigt just för att hon känner dem så väl, man vill inte alltid visa sig svag för någon som man känner. Då kanske det är lättare om det är någon som hon inte känner så väl istället.Hon är inte så lastgammal bara 68 men drabbats av cancer och den har tagit hårt på henne sista tiden
Med en varning för att jag har väldigt dålig humor!Vad var skämtet då?![]()
Med en varning för att jag har väldigt dålig humor!
Vad gör flaggstångsfabriken sent på kvällen?
stänger!
Ja en del skriver så en kan dôna åv för mindre.Jag vill inte påstå att jag är duktig på skrift men jag stör mig fortfarande på sådana här skrivsätt:
Alt 1: Drogs inte de in......
Alt 2: Ja....men när xx hoppade över hindret så stukade hästen sitt ena framben.. inne hos veterinären nu.. vet ingen prognos då hälfan efter stukningen blivit värre och värre....
Men det är ju jättedyrt, jag brukar få mina gratis.Suck... är trött på hästspekulanter som tycker 6500:- är mycket pengar för en frisk, registrerad och vaccinerad ponny.
Jag brukar bo under jorden i berget ibland och rekordet är hittills 12 dar utan att ha sett utsidan av berget.Fy sa hemskt att inte ha fonster.![]()