Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu går jag o lägger mig,så får vi se om det blir någon sömn inför tandläkarbesöket i morgon fm. Natti!
Usch hoppas verkligen du slipper att halsen blir för eländig.Har lite ont i halsen så står det en kopp te framför mig.
Usch hoppas verkligen du slipper att halsen blir för eländig.
Du förtjänar bättre än att bli sjuk.
Te är dock gottmen det kan man ju dricka ändå och njuta av även om man är frisk.
Det är inte skolplikt förrän i första klass. Tyvärr.
Undra hur han hade tänkt lösa det i framtiden. Så kan hon ju inte pendla sen ju.
Då är det dags att skaffa enFinns tyvärr inga i stallet. Har sett nån katt ett fåtal ggr men den blev livrädd och for ut som ett skållat troll när jag kom in. Är som sagt mest orolig för fodret. Tror att det var mössen som gnagde, för förra vintern var det råttor i stallet men då klarade sig balarna. Stod visserligen en liten bit bort från stallväggen då![]()
Be dem slappna av.Orkade inte klippa.
Har lite ångest för min katt. De kan inte klappa honom ännu, så är rädd att de kanske inte kommer fastna för honomkan inte ta hem honom igen heller, eller jo, han kan bo på kontoret fram tills avlivningen isåfall. Hade känts fruktansvärt att få tillbaka honom, han verkar trivas jättebra där redan. Äter som en häst och sköter lådan.