Alldeles strax framme på jobbet. Mulet men det är faktiskt ganska behagligt väder ändå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vika? Är väl bara att slänga lasset med ren tvätt i rentvätthörnet och ta ett nytt lass i andra hörnet och fylla maskinen igen.
Jag använder tvättmaskinen som tvättkorg, när den är full kör jag igång den och rentvätten hamnar i min "fåtöljerob" eftersom jag inte har mycket till förvaring här.![]()
Ugh. Jag är själv hemma med mammas valp (jag är tråååkig och fel matte) medan mamma fick åka in till stan plötsligt då mormor dog i natt. Hoppas bara att jag vaknar (om jag somnar) när väckarklockan ringer för då behöver valpen gå ut.
Beklagar förlustenUgh. Jag är själv hemma med mammas valp (jag är tråååkig och fel matte) medan mamma fick åka in till stan plötsligt då mormor dog i natt. Hoppas bara att jag vaknar (om jag somnar) när väckarklockan ringer för då behöver valpen gå ut.
Ugh. Jag är själv hemma med mammas valp (jag är tråååkig och fel matte) medan mamma fick åka in till stan plötsligt då mormor dog i natt. Hoppas bara att jag vaknar (om jag somnar) när väckarklockan ringer för då behöver valpen gå ut.
För det första: Hur kan man klicka gilla på ett sånt här inlägg?!Jag vägde mig i morse.
Svälten börjar nu.
Fräser karl-johan-svamp.
Det är verkligen en matig svamp. Det blir massor av bra ett par rejäla exemplar.
Eftersom det regnat så har de växt fort så även rätt stora exemplar är felfria. Nu tärs jag knappt gå i skogen längre. Jag måste få plats med ett lamm i frysen också och trattsäsongen har inte börjat.
Plus att jag kollade in mitt lingonställe igår. Det finns massor trots den usla våren och sommaren. Så även det måste få plats.
Får snart be avkomman köpa en egen frys.....