Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag ätit kisel i form av ett hårmagipiller i en vecka.
Och baske mig att häret börjar bete sig annorlunda!

Kortisonet jag äter har medfört att håret blivit tunt och lossnar i mängder. Mina tidigare så kraftiga naglar har blivit mjuka, tunna och skiktar sig. Jag tänkte att det var värt att testa så jag köpte kisel, biotin selen och lite annat i kapselform att inta en om dagen i två månader. Hade inte väntat att det skulle hända något på en vecka, men det har det.
 
Vaken. Sov gott i lite drygt sex timmar, det får räcka så att jag hinner äta frukost och fixa med hästarna innan det är dags att jobba igen.
 
Känner mig mosig. Fast jag sov till typ 9, vaknade en sväng vid 6.
Dricker inte alkohol så det är inte det.
Kanske någon medicin. Håller på att trappa ner på Levaxin.
Ätit frukost. Nu städar jag i mitt rum
 
Känns som om lite städning är på plats :up:. Det ligger dammråttor lite överallt, badrummet behöver städas, och jag måste köra några maskiner tvätt (en är redan på gång).
 
Slocknade runt 23
Då är det inte så konstigt :). Jag blir faktiskt ”tröttare” av att sova för mycket än för lite. För mig är 7 timmar lagom, 8 timmar ok men allt utöver det blur alldeles för mycket och hjärnan får svårare att koppla dygnsrytmen.
Du får se till att sova lite mindre nästa natt helt enkelt :D

B9CAD6D8-1E30-412F-B008-8D5F2A34B85B.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 087
Senast: Pinus
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 524
Senast: skogaliten
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
724
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp