Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunde inte låta bli att noppa lite svartvinbär :angel: så nu har jag lite nykokt svartvinbärsgelé att stoppa in i matkällaren också :d

37618137_2313267762024010_4787749256310030336_n.jpg
 
I morse blev det en promenad i ett naturreservat och sen ett dopp i en sjö. Nu är jag på Kinnekulle vid utsiktstornet och funderar på om jag ska gå en sväng.

Några övernattningaplaner för i kväll har jag inte så jag vet inte vart jag ska åka senare.
 
I morse blev det en promenad i ett naturreservat och sen ett dopp i en sjö. Nu är jag på Kinnekulle vid utsiktstornet och funderar på om jag ska gå en sväng.

Några övernattningaplaner för i kväll har jag inte så jag vet inte vart jag ska åka senare.

Du är välkommen hit om du vill :)
 
Du är välkommen hit om du vill :)
Tack! Jag har tänkt tanken men funderar fortfarande på om jag ska dra söderut redan i kväll. Fast jag kan ju åka norrut igen i morgon. Eller så fastnar jag hos dig för det finns så mycket att prata om. Det är inte första gången det händer i så fall.
 
Tack! Jag har tänkt tanken men funderar fortfarande på om jag ska dra söderut redan i kväll. Fast jag kan ju åka norrut igen i morgon. Eller så fastnar jag hos dig för det finns så mycket att prata om. Det är inte första gången det händer i så fall.

Haha, ja det är en risk man får ta! :D
 
Varit hos mamma och fortsatt renoveringen av hennes hall. Dagens plan var att byta dörren till toaletten. Nu blev det lite mer jobb än vi räknat med, plus att tiden blev kortare eftersom vi nu ska skjutsa tonåringen till skolan, så nu får hon klara sig utan toadörr tills imorgon. :laugh: Tur hon bor ensam.
 
Ska precis äta flygande jacob. Sitter med lite ont knä med,jag vet vad jag har gjort och vred de fel i vintras . inger bra att ha nöje i sängen😂😂😂
 
G'morgon!
Min mage protesterar fortfarande lite sa jag dricker just morgonkaffe med kokosnots mjolk (bara kokosnot och vatten fran burk sa det smakar kokos ocksa). Jag som absolut vill ha kaffe svart utan nagonting i kanner att jag nog haller pa att vanja mig och vill ha det sa i fortsattningen. :cautious:
I dag blir det en till dag med skriv jobb och rensning av kontor. Nu ska det bli klart. Sa det sa!
 
Har städat lite i mitt rum. Sorterat ut lite hästböcker. Fyllt på i alla matburkarna till fiskarna
 
Tittar in från semestern och hoppas det är.lite lugnare.
Har en underbar hemmasemeater. Håller på i trädgården, stallet och badar när lusten faller på. Så.håller jag på att buda hem en ny garderob på tradera :)
 
Uppenbarligen är det något fel på mig.... Jag går runt här och lagar mat, dricker vin, osv. Känner mig sval och bekväm. Temperaturen i rummet som just nu får all sol är 26 grader. Tja....jag är nog rätt anpassningsbar vad gäller värme..... ;)
Vi har haft 22-23 grader idag och jag tycker det är kyligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 386
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp