Vad gör vi nu då? XCIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 121 289
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sovit i fåtöljen. Nu ska jag skicka in en matform i micron och lite senare ska jag gå en sväng. Solen har kommit fram igen.

Hela vårt lärarum var halvt utslagna idag. Vi gäspade ikapp och blinkade. Det gick åt kaffe och även några tiominuterspromenader innan jag till slut gav upp och gick hem strax före 3.
Det går bra så länge jag står i klass och har eleverna att kommunicera med. Men så ska jag sätta mig vid skrivbordet och - milde himmel - TÄNKA. Där föll det.

Resten av veckan är förberedd och även måndagen. Så det var stilla surfing efter eventuell ny forskning eller söka intressant läsning om att undevisa analfabeter med inlärningssvårigheter. Och näpp. Jag somnade stup i ett.

Har varit utan min sköldkörtelmedicin nu ett tag pga strul hos tillverkaren. Idag fick jag mail om att apoteket skickat från Tyskland. Blev så lättad att jag grinade en stund.
Har verkligen tappat all energi och är så himla snurrig. Det har varit galet tufft att orka jobba och humöret har varit rätt ansträngt. Kommer beställa hem reservlager inför framtiden. Är så glad att jag fått hjälp med den här medicinen. Hade jag behövt må så här jämt hade jag fasen gett upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 837
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
862
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
610
Senast: tott
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 055

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka