Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möjligt att jag är lite trött men jag kan inte sluta skratta.
SD: vi vill dra ner på SMHI's pengar, de pratar för mycket om att förutse vädret och klimatförändringar.
SMHI: en storm är på väg
Det programmet saknar jag.lol det skulle ju stå att jag inte är så produktivMen nu håller jag på och lokaliserar tre artiklar jag vill läsa för en analys
Tittar också på Hells Kitchen
Grattis! Nu förstår du varför jag klarar mig utanFår försöka sova .Ska snart upp igen .Skottade gården och det har kommit 18 cm sedan jag skottade i 11 tiden
Det programmet saknar jag.
Inte jag, jag har suttit inlåst på sluten avdelning utan tv hela dan.Var det någon som tittade på Uppdrag Granskning?
Nope, har tentapluggat hela dan. Vad handlade det om?Var det någon som tittade på Uppdrag Granskning?
Sitter han den utvisningsbare hos er,eller har suttit med tanke på att vi väntat i 8 år på att något annat land vill ha kräket.Var det någon som tittade på Uppdrag Granskning?
Sitter han den utvisningsbare hos er,eller har suttit med tanke på att vi väntat i 8 år på att något annat land vill ha kräket.
Nope, har tentapluggat hela dan. Vad handlade det om?
DU BORDE JOBBA LITE.Förresten är jag sjukt produktiv, någon borde säga till mig att jobba lite
Jag själv till exempel....