Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju sovit en del idag så jag har lite svårt att komma i säng märker jag. Tänker inte engagera mig i några tider alls resten av veckan, förutom när det är dags att ta mediciner då förstås.
Provar nog att lägga mig och läsa lite, det brukar hjälpa :)

Jag somnade på soffan och har svårt att komma till ro nu.
Ska fortsätta och städa i källaren i morgon. Lär bli några kärror till tippen . Men skönt och rensa ut ordentligt. Har skaffat massa galgar med så nu ska alla gardiner hängas upp på en klädstång.

Nä dags att sova lite till tror jag. Min sömn är helt rubbad. I måndags sov jag 09-21, igår 19-02.15 Sen idag var jag så trött att jag sov 10-13.30 och nu trött igen :meh: :wtf:

Nu susade chefen forbi igen. Den har gangen med en parm fylld med ett par rapporter av vardera flera hundra sidor. Han vill att jag laser det. :confused: :cautious: Det kan handa att jag har lite svart att forlika mig med att faktiskt gora nagot for lonen :angel: ... annat an att trana hans blivande "Search & Rescue" hund da den kommer.

Nu ar ju min position Administrativ assistent sa det ar val dags att lasa lite innan middagen ar klar. Det underlattar helt klart att han talar om vad han vill att jag ska tycka sa han far medhall pa motet med advokater och finans ganget, da min position egentligen ar att halla honom i handen och lugna honom under uppstarten av foretaget. Eller atminstone tills den forsta insattningen med 2.8 millioner USD dimper ner ar min huvuduppgift att lugna och peppa, medan Maken's huvud position ar att diskutera tekniska losningar och for det blev han Vise President.:crazy: Var van har lite svart att lita pa folk sa de vanner han riktigt litar pa ar de som blandas in. Vilket ar vi.:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 365
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 354
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 79 80 81
Svar
1 600
· Visningar
54 801
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka