Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra, annars är det ju mer regel än undantag att det inte jobbar mekaniker utan reservdelsbytare på verkstäderna numera. Jag misstänker att jag är så omodern så jag lagar istället för byter grejer och du skulle bara veta hur många bromscylinderrenoveringar jag gjort genom åren och jag misstänker utan att ha sett det att packningen gått och vätskan runnit ur.Alltså han är inte från en verkstad. Har är dessutom pinsamt billig och gör ett toppenjobb och försöker alltid hålla kostnaderna nere. Han är guld väd!
Härlig dykning idag! Nu har jag lagt mig i en solstol och tänkte ligga här en timme eller så![]()
Håller på att få frispel på exet. Email iväg skickat till han där jag inte är så glad på han över att det som vanligt inte händer något, eller så är det som händer helt fel, och så står jag där med ett lån i mina konton som jag är 50% ansvarig för fortfarande TROTS att det skulle vara ordnat före årsskiftet.
Nu vill han ha pengar för en jurist som såvitt jag vet ENBART har dragit upp en ny bodelning, som ser likadan ut som den jag skrev på i Mars (förutom att våra tillhörigheter redan är delade). Varför i hela friden får han en jurist att dra upp papper vi redan har? Varför ordnas inte det här med banken istället
Häromdagen skickade han mig till min egen bank för att skriva på en fullmakt till min far så att han kan skriva över lånen, min bank såg ut så häroch tyckte att eftersom det nya lånet är i en annan bank måste självklart en fullmakt komma från dem. Skickar exet dit (det var i Torsdags förra veckan, så självklart är banken stängd dagen efter), han svarar ett bra tag EFTER att banken stängt att vi var tvungna att vara där båda två för att skriva på papper
Vilka jävla papper???? En fullmakt ska väl för i helsike inte han skriva på? Betyder det att banken var ok med att få lånen överskrivna på en gång? inte fasiken fick han en fullmakt med sig så den gick inte att skriva på heller.
Nu sitter jag på andra sidan jorden och kommer antagligen inte hem på säker ett par år, vet inte hur han tänkte lösa det här med tanke på att det finns papper på att det han och inte jag som är betalnings ansvarig för lånen. Kul för honom då han självklart inte har mer tillgång till mina konton och därmed lånen än han hade innan och måste därmed förlita sig på att när han sätter in pengar så fungerar automat betalningen som den ska
Min bank: "han verkar väldigt oorganiserad........det kanske är därför ni skildes"
Det ända bra är att han typ konstant ser till att man vet att man tog rätt beslut, frågan är ju istället hur i helsefyr jag stod ut med den här skiten i de här åren.
Rant over.
+ en på denGillar bankens kommentar, inte resten!
Hur är vädret? En kompis i krokarna klagar på att det är lite ostadigt.
Gillar bankens kommentar, inte resten!
Det borde vara förbjudet att lägga ut bilder på semlor på facebook! Nu sitter jag här och återigen är jättesugen på semla.
Ops, sorry! Men då kan vi lida tillsammans!Men HUR kunde du namna semlor?Jag ska ju halla igen pa kallorier
Jag vill ocksa ha en semla
![]()