Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt moderna verkstäder, byta helt aggregat när packningen i det här fallet kostar max en femtilapp. Jag hade klämt dit en o-ring för ett par kronor, det håller.Min bilmeck har varit här. Det är en kopplingscylinder som är trasig. Han har beställt en ny nu på mekonomen och ska hjälpa mig att laga bilen på fredag
Den kostar dock 1200kr och ska hämtas ut i morgon och jag har inte ett öre kvar på kontot längre.
Ska se om jag kan få låna en bil till i morgon annat får jag skjuta på besöket. Hyrbil ingår bara om bilen står på verkstad men felet täcks inte av försäkringen då det räknas som slitage (har kollat upp) och det skulle i så fall bli helt galet dyrt.
Beror på hur liten byn är och hur mycket trafik det är,men kul är detHar ringt polisen igenDet är INTE ok med bredställ mitt i byn med EPA-traktor (och det var inte bara en kan jag säga).
Beror på hur liten byn är och hur mycket trafik det är,men kul är det
Dock kunde dom ju letat upp en parkering eller annan mera lämplig plats
Alltså han är inte från en verkstad. Har är dessutom pinsamt billig och gör ett toppenjobb och försöker alltid hålla kostnaderna nere. Han är guld väd!Typiskt moderna verkstäder, byta helt aggregat när packningen i det här fallet kostar max en femtilapp. Jag hade klämt dit en o-ring för ett par kronor, det håller.
Men vad snällt hahahaTrodde vi skulle åka till lokala ICA.
Har mjukis och tjocktröja som Jack Russelln sovit på mm.
Vi skulle tydligen till Gävle![]()