Vad händer med min ros?

Hej allihop! Rosen här. Matte hänger ju aldrig på Buke längre, så jag får inte visa mig. Men nu är jag här för en rapport! Fortfarande i livet och precis nyplanterad i en stor och fin kruka då min gamla lerkruka blivit så sliten att den började falla sönder! Tänk er va, jag ser rubrikerna. "Ros överlever kruka", haha! På återhörande! //Rosen

IMG_20220530_181650.jpg
 
Hej allihop! Rosen här. Matte hänger ju aldrig på Buke längre, så jag får inte visa mig. Men nu är jag här för en rapport! Fortfarande i livet och precis nyplanterad i en stor och fin kruka då min gamla lerkruka blivit så sliten att den började falla sönder! Tänk er va, jag ser rubrikerna. "Ros överlever kruka", haha! På återhörande! //Rosen

Visa bifogad fil 91914
Kul att höra ifrån dig rosen...
Jag funderade faktiskt häromdagen på denna tråden...
 
Hej allihop! Rosen här. Matte hänger ju aldrig på Buke längre, så jag får inte visa mig. Men nu är jag här för en rapport! Fortfarande i livet och precis nyplanterad i en stor och fin kruka då min gamla lerkruka blivit så sliten att den började falla sönder! Tänk er va, jag ser rubrikerna. "Ros överlever kruka", haha! På återhörande! //Rosen

Visa bifogad fil 91914
Hej! Men alltså 12 år sedan, hur gamla är vi O_o Minns det som det var igår :laugh:
 
Uppdatering!!! :bow::bow::bow::bow::bow::bow:

Vad roligt att rosen mår bra!!! Tack för att ni berättar för oss, vi är ett slitstarkt gäng som gläds över varje säsong som rosen hänger med! 👍👍👍
Har det blivit några skott i år?

Blir så glad av denna tråden, precis vad jag behöver just nu! :heartheart:heart
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 056
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 096
Senast: Karminnie
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 681
Senast: Gry
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
16 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp