Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för omtanken allihopa! :heartheart:heart

Men herregud! Vilken enorm tur att ni klarade er! Och hur i hela friden ska ni få Barbro på fötter?

+ @athena_arabians

Vi försökte vinscha med vajer från ett stort träd några meter bort men marken är för mjuk där Barbro ligger så vi fick ge upp. Kommer förmodligen försöka få tag på någon form av bärgare. Vi känner ju som tur är folk med maskiner dubbelt så stora så det ordnar sig. För min del kan skitmaskinen ligga kvar ett par dagar och skämmas lite... :cautious: :p
 
Tack för omtanken allihopa! :heartheart:heart



+ @athena_arabians

Vi försökte vinscha med vajer från ett stort träd några meter bort men marken är för mjuk där Barbro ligger så vi fick ge upp. Kommer förmodligen försöka få tag på någon form av bärgare. Vi känner ju som tur är folk med maskiner dubbelt så stora så det ordnar sig. För min del kan skitmaskinen ligga kvar ett par dagar och skämmas lite... :cautious: :p


#JävlaBarbro?
 
Tack för omtanken allihopa! :heartheart:heart



+ @athena_arabians

Vi försökte vinscha med vajer från ett stort träd några meter bort men marken är för mjuk där Barbro ligger så vi fick ge upp. Kommer förmodligen försöka få tag på någon form av bärgare. Vi känner ju som tur är folk med maskiner dubbelt så stora så det ordnar sig. För min del kan skitmaskinen ligga kvar ett par dagar och skämmas lite... :cautious: :p

Men Barbro ska nog inte ligga och läcka diesel längre än nödvändigt, det är inte så bra för omgivningarna.
 
Kan konstatera att det inte är så farligt kallt ute, för inomhus håller jag på att frysa ihjäl... Förstår inte hur det kan vara så omöjligt att ha fungerande element när det är kring nollgradigt. Det blir alltid iskallt inne då. Bättre med 3 minusgrader ute, då är elementen igång. :grin:
 
Ätit frukost och fått på mig ridkläder. Snart kommer en kollega för att rida ut en sväng innan det bär av till Klevshult för att jobba.
 
Alla undrar vad jag önskar mig när jag fyller år och i julklapp och det står helt stilla #ilandsproblem :p

Jag är likadan, det är skitsvårt :D

Numera är det inte ett problem, det är ingen som ger mig födelsedagspresenter/julklappar förutom särbon och han köper det huset och hemmet behöver vilket jag är helt nöjd med. Jag har hellre en fungerande tvättmaskin än smycken ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 726
Senast: MJLee
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
1 307
Svar
2 001
· Visningar
73 280
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp