Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker klura ut vad a-kassan menar de saknar uppgifter om under en specifik period, när de har ag-intyg som sträcker sig några år tillbaka i tiden och alltså täcker den tiden de undrar över med goda marginaler O_o Framgår ju rätt tydligt att jag varit anställd liksom :cautious:

Hade helt glömt bort hur nästan sjukligt omständligt stället a-kassan är, där man får meddelanden från flera, ingen läser vad som skickas in, vad man svarar eller ens verkar ta reda vad som finns sedan innan. Borde ju vara så att alla mina uppgifter finns samlade på mitt namn/personnummer = lätt att se, men tydligen inte..
 
15043867_718577314957124_1758985091364683776_n.jpg

:D
 
Min fd sambo var åtta år yngre än mig. Funkade bra tills jag lessnade på att han var så tråkig ;)
Jag tror jag är den som skulle bli tråkig i det här läget :rofl:
Eller JAG tycker ju att jag är typ skitrolig, men... ptja :D
Grabben gör i alla fall sjukt gott kaffe! Stort plus!
Fast det där med lammkött är inte riktigt min grej ändå...får nog räcka med kaffe och struntprat :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 514
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 437
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
72 857
Senast: Luzzan
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 668
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp