Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På ridskolan och har bytt häst x3 redan 🙈 två sena avbokningar och den första jag skulle ha behövde lite vila så fick byta till en annan och sen kom ridläraren på en annan plan så jag fick byta igen osv...

Måste parkera om bilen också. Fick fulparkera till slut. 16 bilplatser när det är tre grupper om kanske 30 Pers som ska samsas plus viktiga möten samma tid är inte optimalt :cautious:
 
Ja det är ju det. Jag skulle behöva ha lite mer medkänsla för mig själv i denna situationer. Tack för påminnelsen! Har jobbat mycket med det när jag gått i terapi men det var ett tag sedan nu så lätt att glömma bort.

Jag tänker att det kan bero på hur personen gav kritiken också?
Inför framtiden kan man kanske komma överens om ett sätt som hade känts bättre för dig att få kritik (eller "saker att tänka/jobba på" eller nåt som låter bättre) på...
Jag tänker att det är ju inte meningen att man ska bli ledsen. Förhoppningsvis vill personen som säger det att nåt bra ska bli ännu bättre och inte att du ska bli ledsen...
 
Fixat stallet och lät pållan travjogga lite på lina ikväll; så gott som en månad sedan sist och just nu är ridbanan riktigt fin när det äntligen varit uppehåll så den fick torka upp👍. Till middag blev det att se på finalen av Sveriges Mästerkock VIP, både Jesper och Karl-Fredrik var lika värdiga vinnare tycker jag 😊.
 
Jag tänker att det kan bero på hur personen gav kritiken också?
Inför framtiden kan man kanske komma överens om ett sätt som hade känts bättre för dig att få kritik (eller "saker att tänka/jobba på" eller nåt som låter bättre) på...
Jag tänker att det är ju inte meningen att man ska bli ledsen. Förhoppningsvis vill personen som säger det att nåt bra ska bli ännu bättre och inte att du ska bli ledsen...
Ja det har du rätt i. Det var extra tufft för mig igår då det blev en 2 mot 1 situation plus att när jag frågade om exempel på tillfällen där jag uppfattats på ett visst sätt så kunde inga exempel läggas fram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 935
Senast: Ninnurur
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 086
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 915
Senast: Marita73
·
Svar
763
· Visningar
39 948
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp