Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Klara: Det förstår jag, det har helt ärligt inte blivit mycket vettigt gjort här idag. Det stressar mig men förmodligen behövdes det. Det är ju en ledig dag imorgon också :)

En släkting som har stuga här var förbi en sväng och snackade lite strunt, jättetrevligt. Vi ska alla till kyrkogården snart och tända ljus (hennes pappa är begravd där också).
 
@Klara: Det förstår jag, det har helt ärligt inte blivit mycket vettigt gjort här idag. Det stressar mig men förmodligen behövdes det. Det är ju en ledig dag imorgon också :)

En släkting som har stuga här var förbi en sväng och snackade lite strunt, jättetrevligt. Vi ska alla till kyrkogården snart och tända ljus (hennes pappa är begravd där också).
Var till stallet förut och gjorde inte mer än nödvändigt. Mockade, fodrade eftermiddag och krossade havre. Hade ingen som helst lust att pyssla med hästen.

Jag är för långt ifrån alla kyrkogårdar där jag har någon som vilar. Vi tände ljus i trädgården igårkväll, och skänkte en tanke till alla man ville tänka på.
 
Tinar upp efter att ha lyckats ta mig hem i regn och rusk. Fått eko-ost och ser fram emot en god smörgås när mitt te har svalnat. Kattfröken har redan gjort fyra försök att sno åt sig en ostskiva så det får svalna ganska snart om jag ska ha kvar nåt på mackan.
 
Sitter och är rejält besviken på att den tapetsering som en kompis gjorde utan att jag hängde med i svängarna, är så uselt gjord. Jag är skitdålig på att ta besvikelser och vet inte heller hur jag ska lösa problemet utan att lägga ut en enda krona till på omtapetsering av det som är dåligt gjort.
 
Ibland saknar jag att ha en grav att gå till sådana dagar som idag. Skulle vilja ha begravt eller kremerat min gammelman. Men det blev en akut avlivning
 
Håller på att flyttpacka. Bokhyllan nerpackad = två flyttkartonger och två kassar med böcker och papper.
Villl börja köra grejer nu!
 
Sitter och är rejält besviken på att den tapetsering som en kompis gjorde utan att jag hängde med i svängarna, är så uselt gjord. Jag är skitdålig på att ta besvikelser och vet inte heller hur jag ska lösa problemet utan att lägga ut en enda krona till på omtapetsering av det som är dåligt gjort.
Vad är problemet? Kanske kan hjälpa.
 
Jag ligger under en filt med öppet fönster och väntar helt passivt på att en fluga ska flyga ut. Misstänker dock att flugan har lika lite lust att vara ute i skitvädret som jag har :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 067
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
72 222
Senast: Luzzan
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 805
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp