Tja... jag hade föreställt mig portalen till din love garden som en sådan som @dobbis hade innan den blåste omkull.Hur blev jag och min love garden inblandade i den här tråden?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja... jag hade föreställt mig portalen till din love garden som en sådan som @dobbis hade innan den blåste omkull.Hur blev jag och min love garden inblandade i den här tråden?![]()
Vinkällare eller inte, jag vill komma på buke-träff och träffa den jag tycker är vettigast på Buke...
Nu låter det som jag raggar...![]()
Blev du missnöjd av det inlägget?
Vinkällare eller inte, jag vill komma på buke-träff och träffa den jag tycker är vettigast på Buke...
Ja jag lovar att komma.Vinkällare eller inte, jag vill komma på buke-träff och träffa den jag tycker är vettigast på Buke...
Äsch, jag vet att jag är redan utom tävlan så jag kommer inte ens försöka.Blev du missnöjd av det inlägget?
Jag trodde alla skulle tävla om att få vara vettigast på Buke..
Jag har inte skrivit vem det är..![]()
Äsch, jag vet att jag är redan utom tävlan så jag kommer inte ens försöka.![]()
Nu är vi på Buke.. så rådet är att du ska jobba på din självkänsla., så blir allt bra..![]()
![]()
Det är nog inga större fel på den, men tävla i flest likes ligger inte för mig och jag är hellre jag än alla andra till lags.![]()
Nä inte då...
Nu får du mig att börja gråta..
Nu är vi på Buke.. så rådet är att du ska jobba på din självkänsla., så blir allt bra..![]()
![]()
Yes. Det är rätt.Det är nog inga större fel på den, men tävla i flest likes ligger inte för mig och jag är hellre jag än alla andra till lags.![]()
Nä jag är drottningen av trams.
Vad är det som bestämmer vad som är vettigt då?![]()
I vissa sammanhang är jag nog en vettig människa för att vara ovettig i andra sammanhang tror jag..Ens egna erfarenheter. Tex tycker jag inte det är vettigt att klippa en häst som bara går promenader utan att ens svettas, för att sedan lägga på tjocka täcken när den släpps i hagen. Vore ju mycket bättre att låta den ha vinterpälsen kvar och bara lägga ett lätt regntäcke de dagar det snöar eller regnar ordentligt ...
Tyckte inte att det kändes riktigt bra på FB... Du vet var jag finns om du vill ha sällskap!
![]()
Massa styrkekramar.. kan inte riktigt sätta mig in i vad det innebär, men kram på dig.Tack Snurris, jag överlever även om det känns tungt som satan idag. Det är inte ofta jag gråter men ibland känns livet tungt och orättvisst.
Om du ska till Västerås får du gärna hojta till, jag bjuder på kaffe. Fikabröd är jag dock jävligt dålig på att baka.
Det värsta i det hela är nästan att berätta detta åt min familj, jag vette fan om jag fixar det.