Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 713
Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, jag tror att du skulle passa sjukt bra i en kort bob! Fast jag tycker att i princip alla blir snyggare med kort hår. :)

Inte jag, men jag har ett ofördelaktigt ansikte som är snyggast halvt dolt under ett hårsvall

Har hittat ett lammkött. Ho ho ho tanten är helt klart på gång. Tjoho

Du är ingen tant? Var hittade du köttet? Och hur är köttet? Mört, välstekt, medium, blodigt, serveras det sås till den inatt, ser köttet br ut i färgen, har det rätt doft, är den märkt i örat, har den fått någon ID-tatuering på kroppen?

Hoppas att den inte haltar! Skadat kött vill man inte ha, brukar smaka härkset dagen efter!

Jag barrikaderar mig i sovrummet med A. Vinden knackar verkligen på ibland :nailbiting: men den får dåna och vina bäst den vill, jag ska se hur det går för Hicke ute på Västerhavet (Atlanten) och sen sova :)

Har lunch på jobbet och är irriterad på chefen. jag fick skäll för att min kollega är långsam tydligen för det ser han i kameran. Tydligen står vi bara o pratar och skiter i kunderna. Vilket är sån jävla bullshit. Och jag vet att jag kommer få skäll ikväll för då är jag ensam och ropar jag på han så är jag så jävla seg som inte hinner med två kassor sammtidigt och ropar jag inte så får jag skäll för att jag inte ropar och försöker hinna med alla.
Men är chefen helt j*vla efterbliven?

Här har det blinkat några gånger så ljus är tända ,dock är jag mer rädd för att huset blåser bort ,detta är långt värre än Helga och då var det en klass 2 varning,nu är det en klass1,jävla smhi!
Det blåser enligt SMHI bara 13 här, men det är i stil med Helga utan tvekan. Inga varningar utfärdade och ändå har flera träd blåst omkull häromkring. Hoppas strömmen kommer tillbaka snart annars blir det väldigt kallt i natt!

Januari är ekonomiskt en favoritmånad.
eller inte.
För mig är januari en toppenmånad för det är då jag investerar som mest, Blocket och Tradera är då mina bästa vänner. :love:
Likaså containrarna som nästan svämmar över av diverse läckerheter som ingen längre vill ha. Imorse tex. så hade jag ankpaté på frukostmackorna. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 842
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 330
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka