Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker se på internet om min bil varit inne på besiktning idag men antingen är inte internetsidorna uppdaterade eller så har bilen inte varit inne. Haha, min och min bil förresten - det är sambons bil fast i mitt namn :rofl:

Har du någon hyfsat rak klänning som slutar strax ovanför knä,ett skärp och några meter gardinfrans?

Nä jag har ju inte det. Gick igenom mina klänningar och ingen är passande till detta. Ska höra mig för om någon av mina bekanta kanske har någon man kan bära.

Har verkligen noll och inget gemensamt med de två jag jobbar med på arbetsträningen och de har ingen förståelse för att alla inte är som de är. Får Scanna igenom allt jag tänker säga i förväg för att inte förvirra i onödan ;) Försöker få ordning datorer som kör Vista och ekonomidamen är hysteriskt rädd för att något ändras, eftersom hon inte har någon aning om vad hon gör och inte vill veta heller. Så länge allt görs preciiiis som det gjorts de snaste 16 åren så är det bra..
Eller så har jag rest bakåt i tiden? Också ett alternativ ;) Är ändå glad att gå dit, men skulle bli galen om jag var anställd på riktigt. O_o

Sitter och irriterar mig på godtrogna människor som inte kan räkna på FB utan glatt skänker pengar till olika räddningsaktioner.

Idag var det äntligen fint väder och trots att jag inte kom igång förrän lite i fem var det hyfsat ljust ute :bow:
Annie är longerad och för att göra det lite roligare för oss båda satte jag upp två minihinder. Det tyckte båda var skoj :)

Tog på mig ortosen igen efter ett dygn utan.
Pratat med sköterskan om knölen på låret "vår läkare kanske kan titta på det, men eftersom du inte är är hans patient gör han nog inget åt det" värt?
Undrar om en kan få tid på närakuten imorgon fm när jag kan få skjuts till stan.
Eller är det att hoppas på för mycket?

Sitter vid spisen och steker mjölkfria pannkakor medan ärtsoppan kokar. "Fel" dag men i morgon till lunchen så blir det ju rätt. ;) alltid spännande när man byter ut vanlig mjölk. Med soja blev det gott, men de bränns ganska enkelt tycker jag.

Tog stallet påväg hem från jobbet så det är färdigt. Bestämde mig för att inte rida idag utan sanerade bara bort lerhelvetet. Nu ska jag sanera mig själv och sen dricka te med sambon och summera dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
39 866
Senast: dobbis
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?