Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En annan sätter rostad majs i halsen och hostar så tårarna sprutar istället
Det är ju bara småbitar kvarNu kan de som hävdar att folk kan flytta tillbaka till Syrien kolla tv nyheterna
Så ser i stort sett hela Syrien iäut
Jag har med haft det under dagenJag har mensvärk idag med, en rejäl sådan också!?! Kan inte skiten bara säga upp sig med omedelbar verkan?
Däppt i däsan och tokk i halsen.
Fortfarande ingen som tappat bort in förkylning eller vill buda på Tradera.
Riktigt märkligt tycker jag,
Ja, ibland önskar jag att fler kunde visa hänsyn i trafiken. Det ska ske från bägge håll, men många tror att det bara är att ta och inte ge något tillbaka.. det är sådana jag blir trött på, det är säkerligen samma personer som tror att de har rättigheter i trafiken, men egentligen har man bara skyldigheter.Tur jag är snäll bilist som går ut i god tid bakom er chaufförer och går in igen när jag börjar se framrutan i backspeglen !
Min kära kollega har putat en bil( sidan ut från en rondell i gbg ) med lastbil som var mitt framför nosen på lastbilen och fullastad var han med !Han upptäkte bilen när de börja ryka och trodde de var från själva lastbilen
Hahahha, precis.Ja och noll koll på att dom legat där länge.![]()
Tank vad smal du blir.![]()
JAg såg något avsnitt förra säsongen.
Det som störde mig var hur föräldrarna först har skämt bort ungarna och sen är förfärade av att de är osjälvständiga,
Bla var där en kvinna som åkte en ett par timmar VARJE dag för att laga mat och städa till sin son som var typ 22 år....![]()
![]()
Ska bo mellan Falköping och Ulricehamn
Tips på saker att hitta på med en tonåring när jag har umgängeshelg *