Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Däppt i däsan och tokk i halsen. :meh:
Fortfarande ingen som tappat bort in förkylning eller vill buda på Tradera.
Riktigt märkligt tycker jag,

Trodde att jag skulle klara mig från mensvärken till imorgon men den kom ifatt mig när jag satt och tittade på lillungen när hon tränade. :meh: Tagit två Alvedon och ska snart gå och lägga mig. Men tycker inte att jag kan lägga mig före nioåringen. :o

Tur jag är snäll bilist som går ut i god tid bakom er chaufförer och går in igen när jag börjar se framrutan i backspeglen !

Min kära kollega har putat en bil( sidan ut från en rondell i gbg ) med lastbil som var mitt framför nosen på lastbilen och fullastad var han med !Han upptäkte bilen när de börja ryka och trodde de var från själva lastbilen
Ja, ibland önskar jag att fler kunde visa hänsyn i trafiken. Det ska ske från bägge håll, men många tror att det bara är att ta och inte ge något tillbaka.. det är sådana jag blir trött på, det är säkerligen samma personer som tror att de har rättigheter i trafiken, men egentligen har man bara skyldigheter.

Börjar få migrän och ska öva i Värnamo imorgon. Klockan ställd på halv fem så det är bäst att krypa i säng känns det som. Go'natt!

Makaroner och köttfärssås idag av resten av köttfärsen, sallad och äpplejuice till och det bästa av allt, 100% dumpstrat (som vanligt). :)

2016-02-03%2020.04.45.jpg
2016-02-03%2020.04.45.jpg
[/URL][/IMG]

JAg såg något avsnitt förra säsongen.
Det som störde mig var hur föräldrarna först har skämt bort ungarna och sen är förfärade av att de är osjälvständiga,
Bla var där en kvinna som åkte en ett par timmar VARJE dag för att laga mat och städa till sin son som var typ 22 år.... :eek: :nailbiting:

Det är helt sjukt hur föräldrarna faktiskt har misshandlat sina barn :mad:

Funderar på om det går att göra på nått sätt så jag slipper få in röklukt från grannarna, har som bara bott här i en månad och känner inte riktigt bekväm att klaga på de som bott här i evigheter :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 934
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?