Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 671
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, fläkten går. Det blåser kallt.
Kolla så spjällen rör sig och inte bara reglagen, på Volvo m.fl. moderna bilar finns ju ingen "värmekran" utan där är det spjällen som bestämmer värmen och bara för att krångla till det lite extra så har dom bytt från vajer till elmotorer så det verkligen ska bli dyrt när det pajar.

Haha råttor är smarta djur , nu kommer jag inte ihåg hur stort hål dom behövde för att komma in , men de var inte stort iallafall
1 cm behöver dom, dom kan tom. ta sig in via ett gammaldags nyckelhål. :meh:

Kan du då mönsterdjupet på vinterdäcket utan att googla de;)

Mjau vi har haft kunder som har sagt gör bilen de och då har den tuggat på insidan på däcket

Att du har kunder som inte ser betyder inte att det är så för alla andra.

Minst 3mm på vinterdäck på personbil och 5mm på tunga fordon. 1.6mm på sommardäcken. Siffror är sådant som fastnar i mitt huvud.

Men vad är det för fel på att kontrollera uppgifterna hos Transportstyrelsen? De ändras ju ibland.

Äsch jag känner mig bortskämd med hjälp av däck oavsett , jag betalar hellre än att göra det själv

Och på tal om katt nu ska jag mysa med min pälsboll hälften skog/bondkatt fast hon var inte snäll imorse som drog matskålen i klinkergolvet

Den kan fastna i öppet läge och då blåser det kallt i kupén.

Andra alternativ är ispropp, för lite kylarvätska och luft i systemet.

Mer än så kan jag inte om bilar.
Behövs inte, lägg till spjäll som inte rör sig som det ska så har du hela skalan av möjliga fel. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 186
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 315
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 215
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår