OjdåMitt förra jobb flyttade ett helt däcklager, i lastbil. Det tog några dagar...![]()
killarna börjar sjunga jullåtar nu på mitt jobb där är något som är fel men vi har roligt iallafall !
Vi får väl se om snön kommer denna gången eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OjdåMitt förra jobb flyttade ett helt däcklager, i lastbil. Det tog några dagar...![]()
Va?jasså kan du de då bra då få beställer du däcken själv och kränger om dom själv från fälgen för de behöver du ju inte hjälpa med ju
Exakt den attityden har du , du kunde ju se hur mkt mönster som var kvar och om bilden sliter snett
Nix, allergisk + att grannarna har katter men det vimlar av råttor och möss och den här kåken är ju som ett såll.Katt?
Exakt den attityden har du , du kunde ju se hur mkt mönster som var kvar och om bilden sliter snett
kränga om =bort med gamla däcket från fälgen på med de nya på fälgen de fixar du själv va och balansering på de med
Nix, allergisk + att grannarna har katter men det vimlar av råttor och möss och den här kåken är ju som ett såll.
Kan du då mönsterdjupet på vinterdäcket utan att googla deJa att kolla mönsterdjup och se om bilen sliter snett kan man göra själv.
Kolla så spjällen rör sig och inte bara reglagen, på Volvo m.fl. moderna bilar finns ju ingen "värmekran" utan där är det spjällen som bestämmer värmen och bara för att krångla till det lite extra så har dom bytt från vajer till elmotorer så det verkligen ska bli dyrt när det pajar.Ja, fläkten går. Det blåser kallt.
men öhh fin jämförelse för en nakenkatt mot en penisDu får skaffa en nakenkatt
Det är som att kela med en penis
Inte för att jag brukar göra sådant![]()
1 cm behöver dom, dom kan tom. ta sig in via ett gammaldags nyckelhål.Haha råttor är smarta djur , nu kommer jag inte ihåg hur stort hål dom behövde för att komma in , men de var inte stort iallafall
Kan du då mönsterdjupet på vinterdäcket utan att googla de
Mjau vi har haft kunder som har sagt gör bilen de och då har den tuggat på insidan på däcket
5mm tror jag ´dom sa på tv häromdagenKan du då mönsterdjupet på vinterdäcket utan att googla de
Mjau vi har haft kunder som har sagt gör bilen de och då har den tuggat på insidan på däcket
Behövs inte, lägg till spjäll som inte rör sig som det ska så har du hela skalan av möjliga fel.Den kan fastna i öppet läge och då blåser det kallt i kupén.
Andra alternativ är ispropp, för lite kylarvätska och luft i systemet.
Mer än så kan jag inte om bilar.
Det är en cittra,så då är det varken enkelt eller billigt.Kolla så spjällen rör sig och inte bara reglagen, på Volvo m.fl. moderna bilar finns ju ingen "värmekran" utan där är det spjällen som bestämmer värmen och bara för att krångla till det lite extra så har dom bytt från vajer till elmotorer så det verkligen ska bli dyrt när det pajar.
5mm tror jag ´dom sa på tv häromdagenså slapp alla googla.
Äsch jag känner mig bortskämd med hjälp av däck oavsett , jag betalar hellre än att göra det själv
Och på tal om katt nu ska jag mysa med min pälsboll hälften skog/bondkatt fast hon var inte snäll imorse som drog matskålen i klinkergolvet