Snurrfian
Moderator
Ja absolut! Jag ska ju åka i fem år så någon gång borde vi kunna passa ihop det!Säg til om du har nån mer sån sen fredag.
Kanske matchar när dotra kommer så kan vi ta en kaffe ihop![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja absolut! Jag ska ju åka i fem år så någon gång borde vi kunna passa ihop det!Säg til om du har nån mer sån sen fredag.
Kanske matchar när dotra kommer så kan vi ta en kaffe ihop![]()
Är det inte bättre att söka kontakt med berörd läkare, säga att man fått ändrad medicinering och vill ha ett besök för få info om varför?Tänkte snarare på att du skulle maila och be om att bli uppringd av verksamhetschefen på din vc.
Är det inte bättre att söka kontakt med berörd läkare, säga att man fått ändrad medicinering och vill ha ett besök för få info om varför?
@Linda8142
Jodå, jag fattar ... det var mer riktat till henne, jag hakade snarare på dig. Men det borde vara bättre att försöka lösa situationen än att gå klagovägen.Jo tycker jag med men eftersom hon pratade om att ta kontakt med chefen genom brev så gav jag ett förslag på alternativ väg.
Jodå, jag fattar ... det var mer riktat till henne, jag hakade snarare på dig. Men det borde vara bättre att försöka lösa situationen än att gå klagovägen.
Meh, du kan väl öppna en själv kvinna
Skål förresten![]()
Vi är hemma nu. Så fort barnet somnar så...Då är det bara hämta, man ska ju äta mer grönsaker, frukt och bär än vi oftast gör så bara springa.
Tänk på antioxidanterna så blir kylan lättare att stå ut med![]()
Försöker klura ut det billigaste sättet att ta mig från bollnäs till uppsala. Det verkar vara buss till uppsala med ul sedan u-tåget till bollnäs. Ett byte vilket är toppen och mycket billigare än SJ. Plus att man inte behöver boka biljett. Eller, det verkar vara x-trafik från gävle till bollnäs, sedan u-tåget från gävle till uppsala och x-trafik från gävle till bollnäsnej, nu stämmer det inte, buss till uppsala, från östhammar (tillbaka resa) sedan u-tåget till gävle.
alltså, knutpunkten verkar vara Gävle. Dit ska jag till Uppsala, hem ska jag från Östhammar till Bollnäs. Gudars, det här var komplicerat. Jag vet att det ska gå något via buss som ser ut som tre byten men är ett eftersom bussen byter nummer, men fasiken om jag kan hitta den igen.
Help?
Från Östhammar kan du åka 835 till Skärplinge och sedan 510 till Gävle (det är 835 som kan bli 510 i Skärplinge).
Jag är glad att jag har körkort och bil...Försöker klura ut det billigaste sättet att ta mig från bollnäs till uppsala. Det verkar vara buss till uppsala med ul sedan u-tåget till bollnäs. Ett byte vilket är toppen och mycket billigare än SJ. Plus att man inte behöver boka biljett. Eller, det verkar vara x-trafik från gävle till bollnäs, sedan u-tåget från gävle till uppsala och x-trafik från gävle till bollnäsnej, nu stämmer det inte, buss till uppsala, från östhammar (tillbaka resa) sedan u-tåget till gävle.
alltså, knutpunkten verkar vara Gävle. Dit ska jag till Uppsala, hem ska jag från Östhammar till Bollnäs. Gudars, det här var komplicerat. Jag vet att det ska gå något via buss som ser ut som tre byten men är ett eftersom bussen byter nummer, men fasiken om jag kan hitta den igen.
Help?
Yes, yes, yes! Där har vi det. Och från Gävle kan jag ta u-tåget till Bollnäs?