Usch, hoppas du lyckas stanna i tid!Känns som om jag springer rakt in i väggen i 120. Jag drar i handbromsen allt jag kan men vet inte om det är försent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, hoppas du lyckas stanna i tid!Känns som om jag springer rakt in i väggen i 120. Jag drar i handbromsen allt jag kan men vet inte om det är försent![]()
Humf...sitter och smågungar i min knarriga gunstol i köket. Iklädd kofta och raggsockar. Läser en bok och sippar på lite rött. Jag bär håret i en knut.
Summerar ihop det och inser att jag torde vara 85 år minst!![]()
Humf...sitter och smågungar i min knarriga gunstol i köket. Iklädd kofta och raggsockar. Läser en bok och sippar på lite rött. Jag bär håret i en knut.
Summerar ihop det och inser att jag torde vara 85 år minst!![]()
Är så glad att du har kvar den blanka fina lilla asken på avatarenNope. Du har bara insett att man kan ha det skönt i livet tidigare än vid 85 års ålder
Min mor var sån. Bland det sista hon gjorde i livet var att gå på AC/DCMin snart 90-åriga mormor brukar se på sport. Hon suckar när hennes tant- och gubbpolare ringer och stör mitt i någon viktig match. (Och givetvis vägrar hon svara.) Inte har hon någon knut heller. Hon brukar klippa sig i en förhållandevis trendig frisyr och gärna med lite färg i. Sen använder hon BB-cream eftersom hon inte vill se ut som en glåmig, gammal kärring![]()
Beklagar sorgen! Stor kram!Det gick inte, himlen har fått en stjärna till![]()
Min mor var sån. Bland det sista hon gjorde i livet var att gå på AC/DC
Gubben ser sport. Därför har jag flytt till gungstolen. Men han åker snart och jobbar och då är tvn miiiiin![]()
Nej inte fler nu! Stor kram!Det gick inte här heller
Min fina häst sover nu.
Äh,nu är du bara lite känsligMan ska inte slicka sig på fingrarna efter att man skurit stark chili.... det skar sig rejält med smaken av tandkräm![]()
SportVarför fly till gungstolen när du kan se på sport?![]()
![]()
Vilket jättefint kort! Och hästHemma efter en proppad dag på jobbet, hovslagare, stall, ridning, däckbyte, handling. Trött som en gris men jag ska gå ut och titta på stjärnorna och tänka på saknade djur, både mina och era, och imorgon uppskatta min lilla bruna lite extra medan tid finns. Livet är så skört och tiden flyger iväg så fort.
Foto av @Zahlo