athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sthu: Ska ni bo i Borlänge? Annars kan ni krascha här (om jag inte är borta på jobb). Förresten, ni har inte funderat på Sabaton Open Air/Rockstad Falun? Då är det ännu bättre att bo här![]()
Ajjjjjjjjjjjjjjj! Vill du veta hur du får det att sluta?
Vi hade tänkt tälta/sova i bilen. Rockstad hade jag glömt, det måste vi ju kolla in!
Om inte annat för att ha en anledning att komma och hälsa på![]()
Rockstad brukar ha rimligt inträde tycker jag plus att det finns alltid biljetter=man behöver inte planera så långt i förväg.
Låter ju perfekt! Ska prata med sällskapet och se vad han tycker![]()
Te är gott!Dricker te![]()
Händer bara några få gånger per år!
Te är gott!![]()
Jag är också kaffe människa men efter att ha dragit ner radikalt på intaget för att stressa kroppen mindre så tar jag gärna te i stället. Kvällste är ju en klar favoritÄr uppvuxen med te, mamma dricker det till allt flera ggr per dag. Jag är mer en kaffemänniska men jag har bara kok kaffe hemma och kaffepannan är nerpackad i någon kartong nere i källaren![]()
Försök ta hand om dig lite extra i dag. Man behöver det speciellt efter såna dagar som du hade i går. KramJobbar. Huvudet gör ont. Ska nog åka hem och sova när jag fått iväg alla bilar.
Ååh, den är ju så god!!!@bumpo GB gameldags vanilj
Iofs men antagligen inte om det hetsäts.@bumpo men chips är ju potatis, borde räknas som nyttigt?![]()