Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@sthu: Ska ni bo i Borlänge? Annars kan ni krascha här (om jag inte är borta på jobb). Förresten, ni har inte funderat på Sabaton Open Air/Rockstad Falun? Då är det ännu bättre att bo här :idea:

Vi hade tänkt tälta/sova i bilen. Rockstad hade jag glömt, det måste vi ju kolla in!
Om inte annat för att ha en anledning att komma och hälsa på ;)

Rockstad brukar ha rimligt inträde tycker jag plus att det finns alltid biljetter=man behöver inte planera så långt i förväg.

Är uppvuxen med te, mamma dricker det till allt flera ggr per dag. Jag är mer en kaffemänniska men jag har bara kok kaffe hemma och kaffepannan är nerpackad i någon kartong nere i källaren :o
Jag är också kaffe människa men efter att ha dragit ner radikalt på intaget för att stressa kroppen mindre så tar jag gärna te i stället. Kvällste är ju en klar favorit :)

Varit till tandläkaren med yngsta förmågan, resultatet blev att en lagning som de gjorde för 1,5 år sedan i en mjölktand måste göras om, den permanenta tanden är inte på väg ner tillräckligt mycket än... Och så måste de dra ut fyra mjölktänder för att göra plats för hörntänderna eftersom de är på väg att sticka åt fel håll... Tack och lov verkar han ta det bra och maken har lovat att följa med för jag har lite svårt för sånt där... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
40 025
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 369
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025