Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hemlig @hallonsaft @dobbis stort tack för stödet och distraktionen i natt. Jag tror helt ärligt att ni är den största anledningen till att jag är sårfri i dag. Så verkligen verkligen tack! :heart:love::heart:love::heart
Vad skönt att läsa! Har precis läst er te- och glasskonversation. Kände mig som en svikare men kan inte hålla mig vaken på mina insomningstabletter (och det ör väl i och för sig meningen :p ).
Hoppas idag blir en bättre dag :)

Tog en lång promenad med pensionärerna och deras små hundar idag, tempot dom håller passar mig ypperligt :D

Mycket trevligt sällskap, jag saknar att ta promenader med grannarna som hade hund på det gamla stället men nu har jag hittat två som jag kan promenera med :love:

Ja, det är ju på Lugnet så det vore konstigt om det blev utsålt :p Det är ju ett rätt stort utrymme :D

Alltså vad är det här! Han säger nej till hårdrock! Jag erbjöd både hårdrock och lakrits och han säger nej! :cautious: Det blir nog till att säga upp bekantskapen direkt.. Det är ju bästa kombo nånsin! En häst och/eller katt också och det är himmelriket deluxe!

Alltså vad är det här! Han säger nej till hårdrock! Jag erbjöd både hårdrock och lakrits och han säger nej! :cautious: Det blir nog till att säga upp bekantskapen direkt.. Det är ju bästa kombo nånsin! En häst och/eller katt också och det är himmelriket deluxe!

Tsk, tsk vilka fasoner :mad:

Jag tycker Rockstad är jättemysigt och det är alltid bra stämning :)

Jag måste säga att namnen på det du tränar säger mig nada, samma med övningarna ni gör.

Känns som att läsa grekiska :D
...ja det är en himla tur att vi har instruktörer som visar och berättar så man själv inte behöver tänka på vad det heter, utan att man bara gör det man ska :D

Och det skulle inte funka om instruktören stod på scenen och pekade "där nere i hörnet ska ni *jobbigt moment*" heller :D

..

...ja det är en himla tur att vi har instruktörer som visar och berättar så man själv inte behöver tänka på vad det heter, utan att man bara gör det man ska :D

Och det skulle inte funka om instruktören stod på scenen och pekade "där nere i hörnet ska ni *jobbigt moment*" heller :D

..

Du har skrivit namnet på några av momenten du inte fixat och som jag skrev varken det eller namnet på träningspassen säger mig något :angel:

Vad skönt att läsa! Har precis läst er te- och glasskonversation. Kände mig som en svikare men kan inte hålla mig vaken på mina insomningstabletter (och det ör väl i och för sig meningen :p ).
Hoppas idag blir en bättre dag :)
Men du, inte känna dig som en svikare. Du fick ju lugnat ner mig så pass mycket att jag lade ifrån mig rakbladen iaf.

Och ja, att somna är liksom poängen med insomningstabletter :D

Får jag och mina ponnysar bo i den? :D

Nu har jag och modellflygaren bestämt att vi ska boka biljetter till Peace&Love! Egentligen ville vi till Sweden rock men det var för dyrt. Så det blev Borlänge istället. Ska bli kul! Men nu är jag helt pank (nåja, har mina fonder kvar) ovanpå allt annat. Fick parkeringsböter igen igår, tog längre tid än planerat på sjukhuset (trodde inte jag skulle behöva göra mer än röntgas) så det blev 500 kr i böter. Igen. Det fick jag i helgen med. För tydligen fick man inte stå på bostadsområdets besöksparkering på natten och alla andra parkeringar var förhyrda. Så 1000 kr i p-böter på under en vecka :up: perfekt när man har a-kassa och inte fått första lönen från deltidsjobbet än! Börjat leta efter grejer att sälja, några kronor borde jag kunna få ihop.

KSS boten kan du nog bli av med om du kontaktar bolaget och säger att du inte kunde gå ifrån o lägga i pga behandling. (dom vill ha ett papper på det)

På tal om pböter så fick lastbilen som levererade mina soffor en pbot när de bar upp ena soffan till mig... helt sjukt ju

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 945
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 367
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m