Ja, jag motsäger inte att både min hjärna och mitt minne är sjukaSjuk hjärna du har som kommer ihåg sånt där
Imponerande minne du har!
Tänk om jag kunde lagra något VIKTIGT istället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag motsäger inte att både min hjärna och mitt minne är sjukaSjuk hjärna du har som kommer ihåg sånt där
Imponerande minne du har!
Tack
Nej det går inte prata dom tillrätta tyvärr. Jag har försökt så många gånger. Det händer absolut inget. Jag vet hur jag ska hantera dom så det inte blir våldsamt. Men om nån annan blandar sig in kan det gå överstyr, både från min far och min ena bror så jag vill inte blanda in någon.
Ibland vill jag bara byta namn, telefon och mail och flytta härifrån.
Skoj, skoj!
Ja, jag motsäger inte att både min hjärna och mitt minne är sjuka
Hahaha. Sådan är jag också.Ja, jag motsäger inte att både min hjärna och mitt minne är sjuka
AhaJa, hon skrev det i tråden.
Skoj, skoj!
Har inte mött på någon enhänt döv ännuMen de flesta tecken kräver bara en hand eller en passiv hand att använda den dominanta handen på, då är det nog inte så svårt. De andra går nog att anpassa lite lätt så förstår nog de flesta ändå
Man tittar mycket i ansiktet istället för på händerna så det går nog fint.
Men om man kan inte röra på ansiktet så skulle iallafall jag ha det svårareDet händer mycket där när man tecknar.
Dom bryr sig dessvärre inte alls om markeringar. Men jag skulle vilja göra det för att få vara ifred lite.Byt namn om du tycker att det känns rätt! Kanske är en bra markering?
... Jag tror detHaha, jag är inte enhänt (heter det ens så? Jag blir så osäker på om jag ens kan något språk längre) men jag har problem med motoriken så det blir lite knas ibland
![]()
... Jag tror det
Äh det går nog fint! Vi är så vana vid stapplande hörande som tecknar varenda "ska" (man behöver oftast inte det) och alla tecknar ju med variation så det går nog bra
![]()
Ja, jag motsäger inte att både min hjärna och mitt minne är sjuka
Går runt och i en högst oklar outfit bestående av kort klänning med bara ben, gympaskor () stor päls samt mössa med två gigantiska bollar på. Ser ut som en galen dvärg
![]()
Exakt hur mycket kläder har du?![]()
Dom bryr sig dessvärre inte alls om markeringar. Men jag skulle vilja göra det för att få vara ifred lite.
Frågan är som det nog egentligen dock bara köper mig lite tid. Det krävs ju inte mer än en sökning på personnumret för att få upp det nya namnet.
Förnamnet är bestämt sen länge men jag är inte säker på hur jag ska höra med efternamnet.