Ja men vad bra, då vet man det - det kan ju vara svårt att veta om man har ont eller inte liksomNope. Dom vet inte varför jag har ont, bara att jag har ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men vad bra, då vet man det - det kan ju vara svårt att veta om man har ont eller inte liksomNope. Dom vet inte varför jag har ont, bara att jag har ont.
Vad tror ni, klarar man sig som ensam tjej en natt i västerås?
I bästa fall går en buss hem vid 2, men jag vill ju inte missa nåååågot!
AAAAAJJJJJJJ SOM SATAN!!!
Har satt i sista tråden i tandställningen idag. Har så ont i tänderna att det rinner i munnen
Om 6v blir det stålbågen, längtar INTE![]()
Allt regn är mitt fel. Jag har släppt djuren på beteSjälvklart så börjar det regna när jag snart ska cykla hem![]()
Allt regn är mitt fel. Jag har släppt djuren på bete
Ursäktar det tidiga släppet och därmed regnet med att jag kände mig tvungen då det är sån oro i flocken och alla hatar alla sen min lilla ponny gick bort i tisdags![]()
Tack! Jag älskar söta bilder!
Stackare..!
Här, ha en liten söt bild som kanske kan muntra upp dig lite:
![]()
Det kan vara så att vi bor för långt ifrån varandra helt enkelt.Jag som trodde det var någon som stampat på en spindelmen det har iaf inte börjat här ännu
![]()
Ursäkta stavningen, min padda och buke verkar hata varandra...
13/5 i så fallNär ska du hit?
Här är regn och blå himmel, så ja delvis i alla fall.Det kan vara så att vi bor för långt ifrån varandra helt enkelt.
Däremot vet jag att mitt regn når till Uppsala @Ninnurur![]()
Jäkla aprilväderHär är regn och blå himmel, så ja delvis i alla fall.