Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar såna här bilder jag... :angel::love: :D

12993631_10154761899539377_6205856266981888982_n.jpg

13/5 i så fall :bump:
Och just det, du bor väl där?
Då kanske du vet något bra ställe nära "bankiren" som man kan drälla på om man missar bussen och måste vänta till 07 när bussarna börjar gå igen?
Typ dygnetruntöppet McD eller något?

Jodå det finns dygnet runtöppet McD här i stan, tror jag. Äter aldrig där så jag vet inte.

Misstänkte att du skulle hit eftersom Mimmi Cry uppträder på Bankiren då. Känner ägarna till det stället.

Skiter det sig med buss eller känns obehagligt kan du nog låna soffan om jag är hemma på fredagen. Är osäker på den helgen. Tror att vi har slutspel den helgen eller nåt sånt men minns inte.

Jag hade dock inte drällt i Västerås ensam på nätterna! Händer väldigt mycket här just nu bla personrån, misshandel och även våldtäkter. Speciellt i centrum.

Vilat klart så nu ska jag hoppa in i bilen och åka ner till Ljungby. Behöver mat till mig, katterna och hästen. Det blåser satan här och kommer små regnskurar då och då. Ska bli mer ihållande regn om ett par timmar säger smhi.

Mimikry, ja :love: (och det var verkligen inte menat som en "rättning"...hoppas du inte tar det så, inte meningen!)
Jag gillar inte heller McD, men om de har kaffe, fritt wifi och värme duger det för mig :p
Om det nu inte ligger långtbortfrånstan, förstås. Då blir det ju lite krångligare.
Kollade evenemanget, verkar som att de spelar rätt tidigt, så 02-buss borde inte vara något problem, om inte tidigare.
På sätt och vis är det bra att största delen av bandet är småbarnsföräldrar :angel:
Men vad gulligt av dig! :heart:heart
Är du hemma och det blir "nödvändigt" p.g.a ogående bussar o.s.v. så vore det ju fantastiskt med den möjligheten :love:
För näe, drälla på stan under de omständigheterna är ju långt ifrån optimalt, å andra sidan kanske det finns något billigt vandrarhem eller liknande i närheten/lättillgängligt?

Jodå det finns dygnet runtöppet McD här i stan, tror jag. Äter aldrig där så jag vet inte.

Misstänkte att du skulle hit eftersom Mimmi Cry uppträder på Bankiren då. Känner ägarna till det stället.

Skiter det sig med buss eller känns obehagligt kan du nog låna soffan om jag är hemma på fredagen. Är osäker på den helgen. Tror att vi har slutspel den helgen eller nåt sånt men minns inte.

Jag hade dock inte drällt i Västerås ensam på nätterna! Händer väldigt mycket här just nu bla personrån, misshandel och även våldtäkter. Speciellt i centrum.

Mimikry, ja :love: (och det var verkligen inte menat som en "rättning"...hoppas du inte tar det så, inte meningen!)
Jag gillar inte heller McD, men om de har kaffe, fritt wifi och värme duger det för mig :p
Om det nu inte ligger långtbortfrånstan, förstås. Då blir det ju lite krångligare.
Kollade evenemanget, verkar som att de spelar rätt tidigt, så 02-buss borde inte vara något problem, om inte tidigare.
På sätt och vis är det bra att största delen av bandet är småbarnsföräldrar :angel:
Är du hemma och det blir "nödvändigt" p.g.a ogående bussar o.s.v. så vore det ju fantastiskt med den möjligheten :love:
För näe, drälla på stan under de omständigheterna är ju långt ifrån optimalt, å andra sidan kanske det finns något billigt vandrarhem eller liknande i närheten/lättillgängligt?
Går väl hyfsat med bussar mot Uppsala därifrån eller?
Hoppas spelningen blir kanonbra

Själv är jag helt slut men imorgon bitti kl 08 ska jag vara på mitt peppigaste humör :D

Går väl hyfsat med bussar mot Uppsala därifrån eller?
Hoppas spelningen blir kanonbra

Själv är jag helt slut men imorgon bitti kl 08 ska jag vara på mitt peppigaste humör :D
Jadå, dagtid går det direktbussar. Nätter är det lite annorlunda :)
Konserten blir säkert grym! Det är folk runt omkring som brukar vara helvetspiss-jobbiga.
Hoppas det går bra imorgon! Håller tumme :up:

Bwah. Varför är det sol ute när jag måste vara inomhus? :meh:

Avskyr kompletteringar. Särskilt när man inte vet vad det är man förväntas göra :arghh:

Tror att Bankiren stänger kl 2 så du borde hinna med bussen hem. Bankiren ligger typ 15 min från Centralen i Västerås.

Tror att Bankiren stänger kl 2 så du borde hinna med bussen hem. Bankiren ligger typ 15 min från Centralen i Västerås.
...om man går åt rätt håll, ja :angel: (det är typ min svagaste sida, finns det två håll att välja på så går jag fel :cool: )
Men då hoppas jag på det helt enkelt :banana:
Edit: Att jag går åt rätt håll och hinner med bussen, alltså :D

...om man går åt rätt håll, ja :angel: (det är typ min svagaste sida, finns det två håll att välja på så går jag fel :cool: )
Men då hoppas jag på det helt enkelt :banana:
Edit: Att jag går åt rätt håll och hinner med bussen, alltså :D

Du tar höger när du kommer ut från Bankiren och sedan höger igen och rakt fram tills du är framme vid centralen.

Så svårt var det ;-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
39 762
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 363
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka