Måste vara!
Dom har FORTFARANDE inte ringt upp, tror ju inte jag dör av att de rinner ur örat men vore skönt att få normal hörsel nångång + att det är lite äckligt att behöva torka öronen varje morgon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch. Det snöar i alla fall inte.Jäkla aprilväder![]()
13/5 i så fall
Och just det, du bor väl där?
Då kanske du vet något bra ställe nära "bankiren" som man kan drälla på om man missar bussen och måste vänta till 07 när bussarna börjar gå igen?
Typ dygnetruntöppet McD eller något?
Jodå det finns dygnet runtöppet McD här i stan, tror jag. Äter aldrig där så jag vet inte.
Misstänkte att du skulle hit eftersom Mimmi Cry uppträder på Bankiren då. Känner ägarna till det stället.
Skiter det sig med buss eller känns obehagligt kan du nog låna soffan om jag är hemma på fredagen. Är osäker på den helgen. Tror att vi har slutspel den helgen eller nåt sånt men minns inte.
Jag hade dock inte drällt i Västerås ensam på nätterna! Händer väldigt mycket här just nu bla personrån, misshandel och även våldtäkter. Speciellt i centrum.
Går väl hyfsat med bussar mot Uppsala därifrån eller?Mimikry, ja(och det var verkligen inte menat som en "rättning"...hoppas du inte tar det så, inte meningen!)
Jag gillar inte heller McD, men om de har kaffe, fritt wifi och värme duger det för mig
Om det nu inte ligger långtbortfrånstan, förstås. Då blir det ju lite krångligare.
Kollade evenemanget, verkar som att de spelar rätt tidigt, så 02-buss borde inte vara något problem, om inte tidigare.
På sätt och vis är det bra att största delen av bandet är småbarnsföräldrar
Men vad gulligt av dig!heart
Är du hemma och det blir "nödvändigt" p.g.a ogående bussar o.s.v. så vore det ju fantastiskt med den möjligheten
För näe, drälla på stan under de omständigheterna är ju långt ifrån optimalt, å andra sidan kanske det finns något billigt vandrarhem eller liknande i närheten/lättillgängligt?
You have now unleashed a monster..!Tack! Jag älskar söta bilder!heart
snull!You have now unleashed a monster..!
Medicin mot tandont (såvida inte man får ont i dem av allt sött):![]()
Jadå, dagtid går det direktbussar. Nätter är det lite annorlundaGår väl hyfsat med bussar mot Uppsala därifrån eller?
Hoppas spelningen blir kanonbra
Själv är jag helt slut men imorgon bitti kl 08 ska jag vara på mitt peppigaste humör![]()
Mimikry, ja(och det var verkligen inte menat som en "rättning"...hoppas du inte tar det så, inte meningen!)
Jag gillar inte heller McD, men om de har kaffe, fritt wifi och värme duger det för mig
Om det nu inte ligger långtbortfrånstan, förstås. Då blir det ju lite krångligare.
Kollade evenemanget, verkar som att de spelar rätt tidigt, så 02-buss borde inte vara något problem, om inte tidigare.
På sätt och vis är det bra att största delen av bandet är småbarnsföräldrar
Men vad gulligt av dig!heart
Är du hemma och det blir "nödvändigt" p.g.a ogående bussar o.s.v. så vore det ju fantastiskt med den möjligheten
För näe, drälla på stan under de omständigheterna är ju långt ifrån optimalt, å andra sidan kanske det finns något billigt vandrarhem eller liknande i närheten/lättillgängligt?
...om man går åt rätt håll, jaTror att Bankiren stänger kl 2 så du borde hinna med bussen hem. Bankiren ligger typ 15 min från Centralen i Västerås.
...om man går åt rätt håll, ja(det är typ min svagaste sida, finns det två håll att välja på så går jag fel
)
Men då hoppas jag på det helt enkelt
Edit: Att jag går åt rätt håll och hinner med bussen, alltså![]()
Det var jagJag som trodde det var någon som stampat på en spindelmen det har iaf inte börjat här ännu
![]()