Nejnej ishockeyn går skitbra idag. Ur min synvinkel dårå![]()
Tur hockey VM börjar snart
Saknar Markus Svensson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejnej ishockeyn går skitbra idag. Ur min synvinkel dårå![]()
Jag är egentligen inte insatt men är starkt präglad av speciellt brorsan att jag blir orimligt glad när guldet hamnar i Göteborg.Tur hockey VM börjar snart
Saknar Markus Svensson![]()
Känner mig lite som en bitterfitta. Frågade vad karln skulle göra, och han skulle tydligen på bio med en eller två kompisar. Så jag skojade å fråga om han hade det så fett med pengar att han hade råd med bio (han får bara ut typ 5000 i lön den här månaden pga den långa sjukskrivningen och han inte fått pengar från FK än) och fick då till svar att han skulle ta av MINA biobiljetter till sig och kompisarnaDå blev jag lite krängd och sa att han gärna kunde ta en till sig själv, men inte till kompisarna...
![]()
Jag önskar mig
Sol och 15 grader varmt
Hundar som kunde vara friska, pigga och inte åldras så fort
Hästar som som höll sig på mattan, friska, pigga och inte åldras så fort
Hovslagare som kommer i tid, är snälla med hästarna och skickliga i sitt yrke
Medmänniskor som är friska och som visar tolerans
Stor kram till er som behöver det!
Känner mig lite som en bitterfitta. Frågade vad karln skulle göra, och han skulle tydligen på bio med en eller två kompisar. Så jag skojade å fråga om han hade det så fett med pengar att han hade råd med bio (han får bara ut typ 5000 i lön den här månaden pga den långa sjukskrivningen och han inte fått pengar från FK än) och fick då till svar att han skulle ta av MINA biobiljetter till sig och kompisarnaDå blev jag lite krängd och sa att han gärna kunde ta en till sig själv, men inte till kompisarna...
Hade dessutom bett honom skicka upp ett par biljetter till mig då jag glömt dom hos honom, men det har han glömt att göra![]()
Nä men exakt! Det är liksom mina biocheckar som gör att jag kan gå på bio så ofta som jag kan och vill (ca 1-2 gånger i månaden) och är ihopsamlade genom undersökningar på nätet, som "belöning" när jag sålt för pandaklubben osv... Riktigt fräckt gjort *muttrar ännu*Det är inte ok någonstans. Visst, att han tar en till sig själv är väl ok men man frågar först ändå. Att ta till kompisarna finns inte på världskartan, de får f-n betala för sig själva.
Du har ju faktiskt inte så jäkla fett heller.
Nä men exakt! Det är liksom mina biocheckar som gör att jag kan gå på bio så ofta som jag kan och vill (ca 1-2 gånger i månaden) och är ihopsamlade genom undersökningar på nätet, som "belöning" när jag sålt för pandaklubben osv... Riktigt fräckt gjort *muttrar ännu*![]()
Försökte mig på en promenad i alla fall, men vände när det började dugga och den ena gåstaven bestämde sig för att bli för kort... (de går att ställa in höjden på, den ena går däremot mindre bra att låsa på en viss höjd)
Nu skiner solen igen så jag satt på balkongen och njöt lite![]()
Jag hade blivit förbannad.Nä men exakt! Det är liksom mina biocheckar som gör att jag kan gå på bio så ofta som jag kan och vill (ca 1-2 gånger i månaden) och är ihopsamlade genom undersökningar på nätet, som "belöning" när jag sålt för pandaklubben osv... Riktigt fräckt gjort *muttrar ännu*![]()
Jodå det tror jag, jag fick ett "nej tar bara en puss" tillbaka, så han försökte väl stryka mig medhårs lite därJag hoppas han fattade så han inte tar några till sina kompisar!
Ja exakt, eller bara betala för sin biljett med pengar om han nu inte orkar göra sånaJag hade blivit förbannad.
Han kan väl också göra undersökningar och samla egna chekar som han kan använda i så fall?
Meh!!Känner mig lite som en bitterfitta. Frågade vad karln skulle göra, och han skulle tydligen på bio med en eller två kompisar. Så jag skojade å fråga om han hade det så fett med pengar att han hade råd med bio (han får bara ut typ 5000 i lön den här månaden pga den långa sjukskrivningen och han inte fått pengar från FK än) och fick då till svar att han skulle ta av MINA biobiljetter till sig och kompisarnaDå blev jag lite krängd och sa att han gärna kunde ta en till sig själv, men inte till kompisarna...
Hade dessutom bett honom skicka upp ett par biljetter till mig då jag glömt dom hos honom, men det har han glömt att göra![]()
Nä men exakt! Det är liksom mina biocheckar som gör att jag kan gå på bio så ofta som jag kan och vill (ca 1-2 gånger i månaden) och är ihopsamlade genom undersökningar på nätet, som "belöning" när jag sålt för pandaklubben osv... Riktigt fräckt gjort *muttrar ännu*![]()
Ja exakt! Vilket dessutom redan har hänt en vända... Att jag bjudit på bio alltsåKänns ju som en annan grej om NI skulle på bio och DU erbjöd dig att bjuda han.
Vet bara hur grinig jag var när jag fick tanka bilen eller betala hela hyran för att ex:et inte hade råd, men om någon kompis ville dra igång nått, då jäklar så tog han sig rådaka åkte 1-2 timmar bort och tillbaks med bilen som JAG tankat för MINA pengar....