Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 759
Status
Stängd för vidare inlägg.
Antar dessutom att det är skitväder på gång.
Bägge katterna ligger totalt utslagna i soffan. Inte en min av att vilja gå ut.

Den skygge har förresten satt nytt rekord, och har gått ut och in sedan mitten av mars. Han brukar inte gå in igen mer än några få gånger innan han försvinner och är borta till oktober.

För övrigt så hade barnet lurat farmor att hon var ledig imorrn, och sen vägrat bli skjutsad hem i deras bil så jag fick kasta mig dit och hämta. Inte hade hon ätit vettigt heller så det fick bli drive through på BK på vägen hem. Efter mycket om och med sover hon nu iaf och jag äter glass :angel:

Våndas lite över att det är praktik imorgon, måtte jag få en bra handledare! Men tyvärr är inte sjukhuset jag ska vara på direkt kända för att vara vänliga.. :cautious:

Lika som bär: Alexandra-Therese Keining och Anna Book
760.jpg

book800

*lång harang av fula ord*

UGH. Jag hatar uppförsbackar :(
Jag avskyr att vara introvert, det blir så onödigt tungt när allt är svart.

Kan man bli extrovert by training? :arghh:

Sådärja, dags att sova. Imorgon väntar utsläpp, ridning av gammelponny, utflykt för att rida främmande ponny tillsammans med en kompis, hemtentaskrivande och sen lite smågrejer som att boka hovslagare, boka massage, boka spraytan, boka tandläkare för dottern och liknande saker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 92 93 94
Svar
1 875
· Visningar
65 475
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok