Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 769
Status
Stängd för vidare inlägg.
Den där "vila en halvtimme" blev typ 2 timmars sömn.
Nåja, då går det nog bättre på dansen sen, eftersom jag troligtvis var för trött för att orka annars....(hade såklart gjort det ändå, men jag vet hur det går när hjärnan är för trött under danspass :meh:) slutar med att jag blir arg på mig själv för att jag inte gör som jag vill :cool:

Fixat stallet, tagit emot min nya gräsklippare som levererades idag (det snöade), pysslat om hästen, hämtat hö och beställt en ny tvättmaskin (den Electrolux jag har suger). Nu lite vila innan det blir ett bad och mat innan mer vila ;)

Hmmm fruntimmer, beställa gräsklippare när kvinna beviseligen är i behov av snöslunga och förmodligen är det torktumlare du egentligen behöver ... :p

Haft naturkunskap och varit på mitt blivande jobb och skrivit på anställningsavtalet!

Nu ska jag inte gå ut mer än nödvändigt för resten av dagen! Såg två bilar i diket på vägen hem till pappa från centrum det är bara 1,6 mil och busschauffören pratade med en annan chaufför i telefon om bussar som tippat o.s.v.

Hunden sover djupt, helt utfläkt på golvet. Solen skiner fint på just den kvadratmetern ;) Katten ligger lika utfläkt men på fönsterbrädan och ena soffans ena armstöd. Skojiga kamrater jag har.

Vilken ENORM skillnad i hull!:heart

Wow vilken skillnad!! Han har återhämtat sig bra.

Tack! Visst ser han bra ut nu? :love: Nu ska det bara till motion sa det blir muskler ocksa. Det jag ar mest glad over ar att han antligen ar sig sjalv i humoret. Att han efter en ridtur vagrar titta pa mig och vander sig bort i stallet for att vilja bli klappad :angel::rofl: Jag far ta ut honom i stallet for att rida i arenan sa blir han glad :p

Tack! Visst ser han bra ut nu? :love: Nu ska det bara till motion sa det blir muskler ocksa. Det jag ar mest glad over ar att han antligen ar sig sjalv i humoret. Att han efter en ridtur vagrar titta pa mig och vander sig bort i stallet for att vilja bli klappad :angel::rofl: Jag far ta ut honom i stallet for att rida i arenan sa blir han glad :p

Det var verkligen skillnad på honom! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok