Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 770
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen kvällsmat i magen, men jag har gjort mig en ny väska :o
13055406_10156822517965114_781900426677203806_n.jpg

Gett djuen mat, stängt in kaninen i buren för natten och satt reflexhalsbandet på katten. Katten går ut (har precis ätit innan), jag plockar undan lite disk och ska precis till att borsta tänder när jag hör katten vid luckan. Han har då varit ute max tre minuter - och kommer stolt in med en mus i munnen, som han sen äter upp under köksbordet :wtf: . Sen gick han ut igen. Nu ligger jag här spänd i sängen och lyssnar efter ljudet från luckan. Måtte ev medföljande gnagare vara döda innan de tas in (och gärna små så han äter upp dom istället för att låta mig ta reda på dom :meh: ).

Vet inte om jag är så värst nöjd över den där nattluckan ändå O_o

Kan inte bara folk klämma ur sig vad de vill ha sagt istället för att skriva halva meningar och sen sluta svara??
Nu kommer jag för faaan inte kunna sova!! :mad:

Min första natt av fyra är i full gång. Är dock ledig och får sova hemma onsdag och torsdag! Funderar på att slänga in lite reseräkningar så att jag får en hyfsad lön om en månad :)

Lassat in i skåp och lådor efter nattshoppingen och fyllt en varuvagn till grannen också med lite av varje så nu klarar jag mig ett "litet" tag till. Kanonfin grapefrukt och massor av Conferencepäron räddade jag undan rötkammaren samt godis, fil, mjölk, smörgåspålägg och säkert 30 par nya brallor som såg ut att vara min storlek.
Häjja Sveriet! :banana:

Ok, nu är det lite tungt. Spelar ingen roll om jag lyckats sova innan vakpassen, den här tiden är alltid i tyngsta laget. anar dock att solen är på väg uppåt. Blir en strålande fin gryning! :grin:

Somnade till i soffan en stund så nu är jag förvirrat nyvaken och har ont i nacken. Det vräker ner snöblandat regn nu. Kör försiktigt när ni ska ut alla!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 299
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok