Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker intala mig själv att ta mig iväg i eftermiddag.. har en intervju för en utbildning som verkar spännande, men just nu tryter orken och jag skulle helst stanna hemma!

Gah vad det är svårt att formulera syfte och frågeställning på ett bra sätt... :arghh: Mitt första förslag blev sågat eftersom det var för omfattande, så nu försöker jag komma upp med ett mindre omfattande på samma tema... :cautious:

Vaknade vid sju, tittade ut på snön och gick och la mig igen..
Känner mig inte ball idag, i stort behov av pepp! Grubblar på framtid, jobb, hur mycket jag ska kunna orka med osv osv. Och att det dka vara så svårt att få tag på en ny praktikplats! Iofs inte fått svar på stället jag var på, men jag blir lite skeptisk när de frågar efter 360 referenser för en arbetsträning över max 6 mån. Ska prata med min handläggare om det, vet inte om jag vill utnyttja mina referenser för sånt och ärligt talat inte basunera ut för hela mitt yrkeskontaktnät att jag varit sjuk i flera år på det sättet. Kanske resonerar fel? Jag vet inte.
Känner mig mest som ett urskitet plommon..

Ska dricka kaffe, sen kolla byxor på stan innan alla pojkar ska hämtas. Fick barn för drygt 2 månader sen så alla gravidbyxor (storlek 42-44) är nu för stora medan mina vanliga jeans i 36/38 är för små. Och ja efter att ha bott i gravidkläder och leggings de senaste 3 åren (fick även barn dec-13) så längtar jag efter MINA kläder. Så idag ska garderoben röjas på gravidbyxor och in med nytt :banana:

Jag har varken ätit frukost eller skrivit något på dagens uppgift. Men jag har röjt ena bokhyllan i vardagsrummet, plockat iordning böckerna i dotterns rum, städat alla avställningsytor på nedervåningen, plockat ner den torra tvätten, satt igång en ny maskin tvätt, bokat hovslagartid och ptja, ja. Inte så mycket mer.
Tyvärr ösregnar det ute. Osis eftersom jag tänkte rida ut :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 40 41 42
Svar
839
· Visningar
24 526
Senast: Mia_R
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka