Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 734
Status
Stängd för vidare inlägg.
Grejar inne idag, vi har snöblandat regn och hagel om vartannat så får se hur mina bärbuskar tycker om det :meh:

Jag släppte nyss ut 3 hundar i hundgården för att jag inte hade tid att ha koll på dom,då lös solen, nu vräker det ner en blandning mellan hagel,snö o regn och inte en enda av dom hade vett att gå in fast dom kan :banghead:

Känner mig så frustrerad. Min kusin lever fan å min fasters vägnar och vägrar ta reda på fakta :banghead: och så krånglar hovis då jag blir totalt jävla tokig! Så nu kanske karln dyker upp vid ett. Kanske! :banghead:
Om inte hästen behövde just honom så skulle han åka ut med huvudet före! :rage:
Men vill han ha betalt så får han vackert komma hit :mad:

Funderar på om jag ska frisera ena hunden, hans tassar och svans ser ut som ogräs eller om jag ska ta tag i städningen.. eller om jag bara ska sitta kvar i soffan :angel:

Instämmer i klagokören och hatar vädret. Har varit på en kort tur med kamelerna och borde rida ynglingen men det tar emot idag vill jag lova.
Borde även ta tag i kaoset här hemma i rövarkulan:meh:

Var lite sur på någon som inte kunde bete sig (en av mina närmaste vänner, så ingen kundvagnsmarodör) så jag avslutar mina 2,5 timmar på gymmet med att utmana mig själv i burpeesar!
Måste fortfarande göra dem mot en halvt upphöjd "bräda" och utan armhävningar (åh vad synd... :p) men har 1/3 av "gamla" höjden utan problem, lägre kan jag kliva ut i utan problem, på golvet går inte ännu, men det kommer nog snart det med! :banana:

Funderade på att ta en promenad, vädret såg ok ut. Kollade prognosen och det skulle vara fortsatt uppehåll. Nu öser det ner:meh: tror att jag stannar inomhus.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 75 76 77
Svar
1 529
· Visningar
54 712
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 653