Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
@tornblomma Go' tur!:up:

Jag tycker inte du är coco som bokar resa till Israel ensam, en av mina mysigaste ensamresor var till Israel. Kunde se allt jag ville utan någon som skulle ha synpunkter eller inte intresserad av det samma och inte ville göra något på egen hand. Trevliga människor, god mat och dito vin. I en liten by som jag har glömt namnet på borstade jag av min barndoms rostiga kunskaper i jiddish och blev spontan inviterad till 50-årskalas. Härlig fest.

Om du har tid och möjlighet, åk till Fortress Masada, det var en höjdare.

Jag råkade inte sova utan råkade se Inför ESC-programmet istället. Så kan det gå. Men nu får jag lägga mig i sängen istället och kolla på American Dad :)

Och jag som trodde jag skulle få sova inatt men tji fick jag. (Jobbar.)
Tur jag har bra musik, fritt kaffe och är nattuggla. Sova får jag göra nån annan gång.

kämpat på med matten, först körde jag totalt ihop de på ett tal, sen så dog min hjärna totalt på ett tal som jag tror jag borde kunnat lösa men de bara gick inte :arghh:

Dryga timmen kvar! Sen bär det av hemåt för att släppa ut hästar och fixa stallet, sova några timmar och ta emot hovis klockan tolv.

Dags att gå upp och klä på mig. Ska släppa ut hästarna, fixa stallet, duscha, åka till Cubus och förhoppningsvis hitta några skojiga kläder nu när det ändå är 40% rabatt, utföra några andra shoppingärenden, hem och skriva dagens uppgift, till Malmö och gå på massage och avslutningsvis kolla på TV :)

Jag är vaken, men tar emot att gå upp. Bara idag och imorgon kvar på praktiken och vet ännu inte hur det ser ut för sommaren :( det tar på energin och jag känner mig hängig :(

Vaken. Väntar på kaffet som snart är klart. Försöker vakna till liv. Iväg om en stund och tvätta och tanka bilen innan inlämning för lagning hos min bilmeck. Hoppas jag inte får några oväntade överraskningar sen :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 42 43 44
Svar
860
· Visningar
25 642
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet