Samma här!En jobbnatt kvar innan helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!En jobbnatt kvar innan helg.
Nu kanske jag gör dig besviken, men jag tycker du verkar vara en snäll person. Då menar jag inte lätt att köra över osv. Inte heller snäll 24 timmar om dygnet, för det är ju ingen och ska inte vara heller. En schysst och bra människa helt enkelt!Jag har fått höra att jag ser snäll ut och har en vän röstProblemet är att de sakerna inte riktigt överensstämmande med verkligheten, iaf inte som i "åh, hon ser snäll och ung ut, hon är lätt att köra över". Det stämmer nämligen inte alls
![]()
Nu kanske jag gör dig besviken, men jag tycker du verkar vara en snäll person. Då menar jag inte lätt att köra över osv. Inte heller snäll 24 timmar om dygnet, för det är ju ingen och ska inte vara heller. En schysst och bra människa helt enkelt!
Jag tänkte vara smart idag och istället för att de behövde sticka mig fler gånger (för kärlet i vänster armveck har dummat sig de senaste gångerna) så fick de sätta kanylen på vä sida av handleden, typ. Fy satan vad ont det gjorde!!! Och fortfarande gör, trots att den sitter som den ska. I fortsättningen får de hellre sticka fem gånger i armvecket![]()
Jag har ju inget att sticka i i armvecket så mig måste de sticka på handryggen eller i handledenGud ja!Ingen kommer i närheten av min händer igen med en nål såvida det inte gäller livet!
Jag har ju inget att sticka i i armvecket så mig måste de sticka på handryggen eller i handleden
Undrar vad jag har haft för mig i natt? Känns som att jag druckit en liter vodka och varit i slagsmål
Vad jag kan minnas drack jag ett glas vatten och kröp ner i sängen och somnade
Har iallafall varit till skogs i ösregnet och skall strax ta itu med dagens vedermödor.
Jag vill för övrigt reklamera det här vädretVart vänder jag mig?
HahahaTack
Jag försöker vara snäll men blir så less när folk tror det betyder att jag är en lätt att köra över och/eller försöker utnyttja det. När jag var yngre var det så men då var jag också ängslig och osäker på mig själv.
Gjorde i natt misstaget att promenera hem genom parken. Damn you björkpollen!!!![]()