Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått höra att jag ser snäll ut och har en vän röst :confused: Problemet är att de sakerna inte riktigt överensstämmande med verkligheten, iaf inte som i "åh, hon ser snäll och ung ut, hon är lätt att köra över". Det stämmer nämligen inte alls :devil:
Nu kanske jag gör dig besviken, men jag tycker du verkar vara en snäll person. Då menar jag inte lätt att köra över osv. Inte heller snäll 24 timmar om dygnet, för det är ju ingen och ska inte vara heller. En schysst och bra människa helt enkelt!

Nu kanske jag gör dig besviken, men jag tycker du verkar vara en snäll person. Då menar jag inte lätt att köra över osv. Inte heller snäll 24 timmar om dygnet, för det är ju ingen och ska inte vara heller. En schysst och bra människa helt enkelt!

:o Tack :)

Jag försöker vara snäll men blir så less när folk tror det betyder att jag är en lätt att köra över och/eller försöker utnyttja det. När jag var yngre var det så men då var jag också ängslig och osäker på mig själv.

Försöker få liten bebis att sova så jag kan duscha. Sen frukost till mellanbarnet och fylla i sambons skattedeklaration. Han gjorde inte det igår så lovade att jag postar den idag. Hans skatteåterbäring ger en bra slant tillbaka så den måste postas :angel:

Jag tänkte vara smart idag och istället för att de behövde sticka mig fler gånger (för kärlet i vänster armveck har dummat sig de senaste gångerna) så fick de sätta kanylen på vä sida av handleden, typ. Fy satan vad ont det gjorde!!! Och fortfarande gör, trots att den sitter som den ska. I fortsättningen får de hellre sticka fem gånger i armvecket :wtf:

Jag tänkte vara smart idag och istället för att de behövde sticka mig fler gånger (för kärlet i vänster armveck har dummat sig de senaste gångerna) så fick de sätta kanylen på vä sida av handleden, typ. Fy satan vad ont det gjorde!!! Och fortfarande gör, trots att den sitter som den ska. I fortsättningen får de hellre sticka fem gånger i armvecket :wtf:

Gud ja! :crazy: Ingen kommer i närheten av min händer igen med en nål såvida det inte gäller livet!

Tog mig en liten sovmorgon, jag är tydligen jävligt trött nuförtiden. Tur att det bara är tre arbetspass kvar innan jag har semester en vecka :)

Sitter halvdöd på jobbet och äter frukost. Somnar på tok för sent på kvällarna den här veckan för att jag ska funka normalt. Dottern har teaterrep till klockan är över tio på kvällarna så när hon är hämtad Och tryggt hemma, då kan jag slappna av och somna. Två timmar för sent.

Undrar vad jag har haft för mig i natt? Känns som att jag druckit en liter vodka och varit i slagsmål:crazy:
Vad jag kan minnas drack jag ett glas vatten och kröp ner i sängen och somnade:confused:
Har iallafall varit till skogs i ösregnet och skall strax ta itu med dagens vedermödor.

:o Tack :)

Jag försöker vara snäll men blir så less när folk tror det betyder att jag är en lätt att köra över och/eller försöker utnyttja det. När jag var yngre var det så men då var jag också ängslig och osäker på mig själv.
Hahaha

Avkommans kompis var lite överspeedad av att vara barnfri och vara på fest med gamla vänner. Så han satte igång att ringa till allas mammor.
Så det ringde hos mig på lördagskvällen och en mansröst sluddrade mitt efternamn (svåruttalat om man inte vet) och frågade om jag hade ett barn som hette XX. Jag undrade varför frågan ställdes och sa att jag inte trodde speciellt mycket på att polisen i Norrköping skulle ringa mig sent en lördag samt krävde att få veta hans namn och nummer.

Han blev skiträdd och har sagt att han inte kommer att våga träffa mig :rofl: :rofl: :rofl:

Har sonen hemma från skolan med halsont och feber. Ska spendera en stor del av dagen att pussa på honom (än så länge får man det) och beta av lite läxor.
Bara vi blir klara med våran långfrukost.....

Laddar upp för 45 min senior challenge! :bump::banana: (med steeela ben efter attacken igår, dumma instruktör att lägga in tidernas jobbigaste låt i slutet! :eek::rofl:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
980
· Visningar
28 631
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka